[TR] ASTRO Cosmopolitan Röportajı (Kasım 2018 Sayısı)



JinJin
Favori takma adım: "ASTRO'nun Visualı" Çünkü... Öyle olmak istiyorum.
ASTRO'daki pozisyonum: Lider! Huzur!
Henüz keşfedilmemiş gizli yeteneğim: Battleground'ta iyiyimdir.
En havalı göründüğüm vakit: Şarkı bestelediğim vakit.
Şu anda da olduğu gibi en çok yemek istediğim şey: New York hamburgeri. New York'ta sadece hamburger ve pizza yedim ve Kore'ye döndükten sonra bile onları düşünmeye devam ettim. Programım olmadığında yapmaktan zevk aldığım şey: Oyun oynamak, beste yapmak.
Eğer özgür olduğum bir günüm olsaydı en çok yapmak isteyeceğim şey: Balık tutmak. Her zaman ailem ile balık tutmaya giderim, bu zor anlarımı düzeltmeme ve kafamı toparlamama yardımcı oluyor.
Eğer gün içinde kullanıp bitirme şartıyla 100 milyon won'um olsaydı: Bir balıkçı teknesi almak isterdim.
Vücudum hakkında bir sır: Karnımı sıkmadığımda çıkan şiş göbeğim.
İçten içe hayranlık duyduğum şeyler: Moda ürünleri. Beni öven ve sevdiğim görüntü ile tutarlı olan uyumları bulmayı seviyorum.
Son zamanlarda müzik listemdeki 1 numaralı şarkı: Sigala’dan “Just Got Paid”.
Duyduğum en şok edici şey: New York’tayken Eunwoo bana, “Makyaj yapmadan önce benden daha yakışıklı görünüyorsun” dedi. Bana doğruyu söylediğini söyledi…
Sahnede en çok paniklediğim an: Diğer şarkılar çalmaya başladığında.
Eğer buluşların kralı olsaydım: Kafamdaki şeyleri bilgisayara transfer eden bir araç yaratmak isterdim. Şarkı bestesi düşünüyorum ama programlara gittiğim zaman unutuyorum.
Gerçekten çekmek istediğim bir reklam: Yemek reklamı. İştahla yeme konusunda kesinlikle kendime güvenim var.
O olarak yaşamak isteyeceğim bir karakter: Crows Zero’dan Takiya Genji. Ben hep ürkeğimdir ve her şeyden korkarım ama bu karakter öyle değil.
Ne zaman bu olsa üyelerime bozulurum: Ne zaman üyeler kısa olmamla dalga geçseler gücenirim. X üyesini ne zaman bu olsa kıskanırım: Sanha’nın daha çok büyümesini kıskandım… haha. Genellikle bir diğer üyeye sormak istediğim şey: “Bin-ah, neden her şeyi kokluyorsun?”
2018 sona ermeden önce gerçekten de çok başarmak istediğim şey: Beni memnun eden sonuçlar elde etmek istiyorum.

Rocky 
Favori takma adım: "Rocky swag~"
ASTRO'daki pozisyonum: Havalı olma.
Henüz keşfedilmemiş gizli yeteneğim: Sevimlilik… haha.
En havalı göründüğüm vakit: Duştan çıkıp vücut losyonumu sürdüğüm an. Nemli saçlarım ve açık alnım büyüleyici oluyor.
Şu anda da olduğu gibi en çok yemek istediğim şey: Yulaf lapası. Karnım çok ağrıyor.
Programım olmadığında yapmaktan zevk aldığım şey: Arkadaşlarımla dans pratiği yapmak ve dört-top bilardo.
Eğer gün içinde kullanıp bitirme şartıyla 100 milyon won'um olsaydı: Anneme ve babama vermek isterdim. Haha.
Vücudum hakkında bir sır: Ellerim ve ayaklarım aşırı derece kocaman.
İlgi çekici yanlarım: Dansım, rapim, dış görünüşüm, kişiliğim, yani tek kelime ile her şeyim?
Duyduğum en şok edici şey: “Voah~ Çok çirkinsin~~” Geçenlerde bir arkadaşımdan duydum.
Sahnede en çok paniklediğim an: Bir böcek uçmuştu ve vücuduma konmuştu. Çok korkmuştum ve aşırı ürkütücüydü.
Onsuz yapamayacağım bir eşya: Terlik. Düz tabanlı ayaklarım var bu yüzden de ayaklarım çok uzun süre ayakkabının içinde kalınca acıyor.
Eğer buluşların kralı olsaydım: Makyaj temizleyen bir lavabo yapardım. İçine girdiğinde senin için cilt losyonunu ve nemlendiricini dâhi sürerdi. Makyaj temizleme çok zahmetli oluyor.
Gerçekten çekmek istediğim bir reklam: Kahve reklamı. Ünlü insanlar hep kahve reklamı çekerler. Bende o kadar ünlü olacak arzu da var.
O olarak yaşamak isteyeceğim bir karakter: Spiderman. Bir kahraman olmasından ziyade bir adamın bir kadını son ana kadar korumasını çok seviyorum.
Ne zaman bu olsa üyelerime bozulurum: MJ hyung bize haber vermeden gaz çıkardığında çok hüsrana uğrarım.
X üyesini ne zaman bu olsa kıskanırım: Eunwoo hyungun dizide rol alması. Ekrandan izlediğinizde dâhi yakışıklılığı asla bozulmuyor.
Genellikle bir diğer üyeye sormak istediğim şey: “JinJin hyung, burnunu karıştırdığında sana baksak dâhi neden bunu yapmaya devam ediyorsun?”
Zor zamanlar geçirirken bana güç veren şey: Ailem ve “Goose’s Dream” şarkısı.
Bu yılın en hatırlanası olayı: 3. çıkış yılımız.
2018 sona ermeden önce gerçekten de çok başarmak istediğim şey: Aile turu.



MJ
Favori takma adım: ”Işık” Nerede olursam olayım parlayacağım ve Eunwoo’nun yanında olsam bile ona yenilmeyip kendi ışığımı yayacağım.
ASTRO'daki pozisyonum: 25 yaşında en büyük, sesli, konuşkan, hızlı konuşan ve gürültücü hyung
Henüz keşfedilmemiş gizli yeteneğim: Dans ederkenki vücut çizgim. Rocky’den farklı bir tarzla, güzel bir dans çizgisi yaratıyorum.
En havalı göründüğüm vakit: Şafakta ‘People of Delivery’ uygulamasına bakarken. Ne yemem gerektiğini düşünürken seksi oluyorum.
Şu anda da olduğu gibi en çok yemek istediğim şey: İşkembe, küçük bağırsak, büyük bağırsak.
Programım olmadığında yapmaktan zevk aldığım şey: Tek başıma gezinmek. Etrafta dolaşıp biraz alışveriş yaparım, temiz hava alırım ve lezzetli yemekler yerim.
Eğer özgür olduğum bir günüm olsaydı en çok yapmak isteyeceğim şey: Güzel manzaralı bir pansiyonda takılmak isterdim.
Eğer gün içinde kullanıp bitirme şartıyla olan bir 100 milyon won'um olsaydı: Bir bina almak isterdim ama bu mümkün mü?
Vücudum hakkında bir sır: Annem asla bunun hakkında konuşmamam gerektiğini söyledi.
İçten içe hayranlık duyduğum şeyler: Kramponlar, futbol eşyaları.
Hayatımın arka fon müziği: Nikolai Rimsky- Korsakov’s Flight of the Bumblebee. Hep yükseklere uçuyoruz.
Son zamanlardaki müzik listemde 1. şarkı: Lim Hanbyul’dan The Way To Say Goodbye
Duyduğum en şok edici şey: Genelde, dinlenme alanlarında “Ünlü olduklarını sanmıştım.” duyuyorum.
Hayatımda olmazsa yapamayacağım bir eşya: Telefonum. Youtube izlemem gerek.
Çok fazla çekmek istediğim bir reklam: Araba reklamı. Arabalara çok ilgim var.
O olarak yaşamak isteyeceğim bir karakter: ‘Iron Man’ Çok parası var ve dünyayı bile kurtarıyor.
Ne zaman bu olsa üyelerime bozulurdum: Osuruk kokusu olduğunda herkes benden şüphelenmeye başlarsa!
Genellikle bir diğer üyeye sormak istediğim şey: “Neden Bin onca yol odama gelip beni rahatsız ediyor?”
Son zamanlarda pişman olduğum bir şey: Battaniyelere sarınmadan yatağa gitmek. ^^
Zor bir zaman yaşadığımda bana güç veren bir şey: İncil’den bir cümle “Bana güç veren İsa sayesinde her şeyi yapabilirim.”
2018 sona ermeden önce gerçekten de çok başarmak istediğim şey: ASTRO solo konseri.

Moonbin
Favori takma adım: "Sahne ustası.” Ne zaman iyi iş çıkardığımı duysam gurur duyar ve mutlu olurum.
ASTRO'daki pozisyonum: Yerçekimi merkezi, koklama uzmanı, köpek, kedi.
Henüz keşfedilmemiş gizli yeteneğim: Kendim ile melodi arasında ilişki kurmada hızlıyımdır.
En havalı göründüğüm vakit: Uyuduğum an. Herhangi birinden daha özgür ve rahatımdır.
Programım olmadığında yapmaktan zevk aldığım şey: Uyumak, webtoon okumak, YouTube’da gezinmek.
Eğer özgür olduğum bir günüm olsaydı en çok yapmak isteyeceğim şey: Doğa için yola çıkacağım bir yolculuk. Kafamda hiçbir düşünce olmaksızın doğa anayı hissetmek isterdim.
Eğer gün içinde kullanıp bitirme şartılayla100 milyon won'um olsaydı: Pahalı kıyafetler ve muzlu süt alırdım.
Vücudum hakkında bir sır: Yüksek derecede kas yoğunluğum var.
İçten içe hayranlık duyduğum şeyler: One Pieve’den Zoro, Tokyo Ghoul’den Ken Kanaki. Karizma ve havalılıktan yıkılıyorlar. Benim ideal webtoon karakterim Tower of God’tan Ha Yuri Zahard. Şık ve havalı.
Son zamanlarda müzik listemdeki 1 numaralı şarkı: ASTRO - Call Out
Duyduğum en şok edici şey: “Kızlar benim vücudum gibi vücutluları daha çok sever~” Bunu MJ hyung dedi.
Sahnede en çok paniklediğim an: Konuşmalarımızı yaparken bir diğer şarkı çalmaya başladığı an.
Onsuz hayatımda hiçbir şey yapamayacağım bir eşya: Kulaklık.
Eğer buluşların kralı olsaydım: İçine üzüm koyduğunda üzüm aromalı dondurma ortaya çıkaracak bir makine yapmak isterdim.
Gerçekten çekmek istediğim bir reklam: Kayak merkezi reklamı. Kar kayağına binmeyi seviyorum.
O olarak yaşamak isteyeceğim bir karakter: Harry Potter.
Ne zaman bu olsa üyelerime bozulurum: MJ hyungun ne söylediğimi duymasına rağmen bilmiyormuş gibi davranması beni kızdırıyor. Beni görmezden mi geliyor o? Ah, o var ya o! Ah, şimdi anladım.
X üyesini ne zaman bu olsa kıskanırım: Benim sahnede çok gergin olduğum anlarda Sanha’nın bir şeylerin hakkından gelebilmesini kıskanıyorum.
Genellikle bir diğer üyeye sormak istediğim şey: "JinJin hyung, neden hep burnunu karıştırıyorsun? Kazma kürek lazım mı?"
Zor zamanlar geçirirken bana güç veren şey: R-VD. ('R'ealization = 'V'ivid 'D'ream)
2018 sona ermeden önce gerçekten de başarmak istediğim şey: ASTRO adıyla bir ödül almak istiyorum. Ah, kayak merkezi reklamı da.


Yoon Sanha
Favori takma adım: Ddana. Sanha'dan daha samimi hissettiriyor.
ASTRO'daki pozisyonum: Hâlâ sevimlilik mi? Ben hem evde hem de ASTRO'da en küçük bireyim bu yüzden en küçük olma eğilimini saklayamıyorum.
Henüz keşfedilmemiş gizli yeteneğim: Aegyo benim silahım! İlk bakışta korkak gibi göründüğümü söyleyen pek çok insan var ama bu sadece utangaç olduğum için...
Şu anda da olduğu gibi en çok yemek istediğim şey: Sebze dışında her şeyi yemek istiyorum. Mesela et ya da et...
Eğer serbest bir günüm olsaydı en çok yapmak isteyeceğim şey: En çok yapmak istediğim şey- Ben gerçekten lunaparka gitmeyi çok istiyorum ama aletlere binmekten korkuyorum. Yine de gitmeyi gerçekten çok istiyorum.
Vücudumla ilgili bir sır: Hâlâ büyüyorum... Haha
Son zamanlarda müzik listemdeki 1 numaralı şarkı: King of Masked Singer'a 'Autumn Boy' olarak katıldığımda söylediğim şarkı olan Every Day, Every Moment. İlk solo şarkım olduğunu düşünerek dinlemeye devam ediyorum.
Duyduğum en şok edici şey: King of Masked Singer'a katıldıktan sonra bırakılan yorumlar. Çok güzel yorumlar vardı ama baktığımda üzerinde çalışmam gereken birçok şey olduğunu bir kez daha anladım.
Hayatımda olmazsa yapamayacağım bir eşya: Yatak. Eskiden yer yatağında bile rahatça uyuyabiliyordum ama şimdi yatağım olmadan iyi bir uyku uyuyamam.
Eğer buluşların kralı olsaydım: Zamanı durduran bir makine yapmak isterdim. Zaman durduğunda daha çok uyuyup, yemek yiyip, yapmak istediğim her şeyi yapıp zamanı tekrar eski haline getirirdim.
Ne zaman bu olsa üyelerime bozulurum: Kim olduğunu bilmiyorum ama birisi bilgisayarımı kullandıktan sonra kulaklıklarımı yerde bırakıyor. Bu olduğunda gerçekten bozuluyorum.
X üyesini ne zaman bu olsa kıskanırım: Bin-nie hyung. Ten rengi çok güzel. Ergenlikten geçtiğim için yüzümde sivilceler çıkıyor bu yüzden Bin hyungu gerçekten kıskanıyorum. 
Genellikle bir diğer üyeye sormak istediğim şey: Genellikle birisiyle konuşurken çok dikkatli olduğumdan özellikle soracağım bir soru yok. Haha~
Zor zamanlar geçirdiğimde bana güç veren kişiler: ASTRO hyunglarım, ailem ve AROHA.
2018'i tek cümleyle ifade edecek olursam: "Yoon Sanha olgunlaştı." Diğer yıllardan farklı olarak bu yıl düşünecek çok fazla şeyle birlikte zorlandığım zamanlar vardı. Birçok şeyin farkına vardım bu yüzden biraz daha olgunlaştığımı düşünüyorum.
2018 sona ermeden önce gerçekten de başarmak istediğim şey: Comeback.


Cha Eunwoo
Favori takma adım: 'Cha Kyungsuk', 'Havalı Çocuk', 'Popo-min', 'Donggu' ve 'Felix'
ASTRO'daki pozisyonum: Karizma patlaması, Doomchit doomchit, duygusal ve yumuşak ses, MC
Henüz keşfedilmemiş gizli yeteneğim: Tatlı sesim mi? Moda tutkunu olmam mı? ^^
En havalı göründüğüm an: Bir şeylere yakından baktığımda. Bakışlarımla her şeyi anlatabilirim.
Şu anda da olduğu gibi en çok yemek istediğim şey: Tofu, kimçi ve pirinç şarabı üçlüsü. Şu an yağmur yağıyor bu yüzden bir şey yapamam ama bunu düşündüm.
Programım olmadığında yapmaktan zevk aldığım şey: Film izlemek, dizileri takip etmek, egzersiz yapmak, Japonca çalışmak ve biraz şarap içmeye gitmek
Eğer serbest bir günüm olsaydı en çok yapmak isteyeceğim şey: Japonya'ya günü birlik gezi veya yamaç paraşütü.
Eğer gün içinde kullanıp bitirme şartıyla 100 milyon won'um olsaydı: Bağış yapardım.
İçten içe hayranlık duyduğum şeyler: Şarap, moda ve Leonardo DiCaprio
Hayatımın arka fon müziği: Phantom of the Opera
Son zamanlardaki müzik listemde 1 numaralı şarkı: Cha Eunwoo - Rainbow Falling
Duyduğum en şok edici şey: Film çekimi sırasında Rocky bana hararetli bir şekilde "Rainbow Falling sen söylediğin için güzel değil zaten şarkının kendisi iyi" demişti.
Hayatımda olmazsa yapamayacağım bir şey: Dulavrat otu çayı
Eğer buluşların kralı olsaydım: Makyajı tek seferde silebilen ama aynı zamanda her şeyi tek seferde uygulayan bir makine yapmak istiyorum.
Gerçekten çekmek istediğim bir reklam: Araba reklamı. Arabalar havalı.
O olarak yaşamak isteyeceğim bir karakter: Catch Me If You Can filminden Frank. Dünyaya aldırmadan bir kez olsun böyle yaşamak istiyorum.
Ne zaman bu olsa üyelerime bozulurum: Yoon Sanha, MJ, JinJin! Sabaha kadar gürültüyle oyun oynadıklarında uyuyamıyorum. Ahh...
X üyesini ne zaman bu olsa kıskanırım: Rocky ve Bin sahnede havalı bir şekilde dans ettiklerinde.
Genellikle bir diğer üyeye sormak istediğim şey: "JinJin hyung, neden burnunu karıştırıyorsun?"
Zor zamanlar geçirdiğimde bana güç veren kitap: The Courage to be Disliked (Beğenilmemeye Cesaret Etmek)
Bu yılın en unutulmaz olayı: My ID is Gangnam Beauty'de rol almam.
2018'i tek kelimeyle ifade edecek olursam: Günbatımı. Çünkü çok çalıştığım bir yıl oldu.
2018 sona ermeden önce gerçekten de çok başarmak istediğim şey: Japonca dil yeterlilik sınavını geçmek.

Eng: 99pmh
Tur: ASTRO Turkey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi