[TR] Bugs! Röportajı (Like a King Hakkında)

Soru: Lütfen Bugs! ailesini selamla.
JinJin: Merhaba. Ben ASTRO'dan JinJin. Sizleri ilk solo albümümle selamlamak benim için büyük bir onur.

Soru: ASTRO'dan JinJin ile işbirliği yapmak nasıl hissettiriyor?
Superbee: Hem müzik hem de rap için oldukça tutkusu olan ve şarkı üzerine çalışmaktan zevk alan biri olduğunu öğrendim. JinJin ile çalışarak, bir kez daha hip-hop için çok fazla ilgi ve tutkuya sahip pek çok idolün olduğunu fark ettim.
MyunDo: Aslında Bumzu hyung ve Lovelyz'den Kei ile birlikte 'Y' parçasının remake şarkısını yapmıştık, sanırım süreç ve hisler o zamanlardan çok farklı. Öncelikle, kişisel olarak kendi sözlerini yazmaya olan hırsını sık sık dışa vurdu ve rap yaptığımız bu süreç boyunca daha önce de bahsettiği gibi onun rap'e olan tutkusunu hissedebildim. Yeteneklerini görünce şok oldum ve o gerçekten yakışıklıydı. İlk kez kendi rapim dışında bir başkasının rapini stüdyoda gerçek zamanlı olarak kaydettim ve o kadar eğlenceliydi ki, müzik videosunu çekerken JinJin'den çok şey öğrendim. Neyse, daha önce hiç yaşamadığım şeyleri deneyimledim bu yüzden şarkı üzerinde çalışmaktan büyük keyif aldım.

Soru: Şarkının ismi 'Like A King'. Bu ismi seçerken ne tür bir içerik içermesini istedin?
JinJin: Eğer nakarata bakarsanız, 'Kral gibi yürüyorum' sözü var. Tıpkı sözlerdeki gibi, bir kral gibi yürüdüm ve orada ne tür bir insan olduğumu ifade eden bir sürü söz var. Bu yüzden şarkıyı dinlerken şarkı sözlerini okumanın eğlenceli olduğunu düşünüyorum.

Soru: 'Like A King' üzerinde çalışırken hangi bölümlerin üzerinde daha çok durdunuz?
JinJin: Hyunglarım gerçekten çok iyiler ve benim her zaman çok sevdiğim rapçiler oldular ama şimdi kendi albümünü hazırlayan bir rapçi olduğum için, neyi yapabileceğimi düşündüm, böylece onlarla çalışırken biraz daha kendimi ön olana çıkardım.
Superbee: Üç kişinin arasında geçen bir şarkı ama bu JinJin'in şarkısı olduğu için ilk dörtlüğü ve nakaratı almasına izin verdim böylece daha fazla ilgi görebilir.
MyunDo: Ben rapin basit olmasını ve akılcı kalıcı bir his oluşturmasını istedim. Benim partım, benimkinden sonra gelen ve sert bir rap gerektirmeyen JinJin'in partı gibi değil bu yüzden partı benden sonra gelen JinJin'in kısmını vurgulamaya çalışırken kendi çekiciliğimi gösterdim. Eğer voleybol ile karşılaştırırsam, havalı bir smaç için güzel bir pas vermek gibi.

Soru: JinJin kendi grubun ASTRO'da da rap yapıyorsun. Peki hip-hop sahnesinde aktif olan Superbee ve MyunDo gibi rapçilerle çalışmak nasıldı? Herhangi bir farklılık var mıydı?
JinJin: Genellikle grubum ASTRO ile albüm üzerinde çalışırken, bir şeyler üzerinde kafa yorup bunu kaydederdim ve kendimi değerlendirirdim. Ama bu sefer hyunglarımla çalıştık, onlarla görüştüm ve bana pek çok şey öğrettiler. Hyungların renkleri kesinlikle eşsiz ve sıradışı bu yüzden onları izlemeyi sürdürürken kişisel olarak çok şey öğrendim.

Soru: Kendi kısımlarınız arasında diğerlerinin şarkının ana noktası olarak dinlemesini istediğiniz bölümler?
JinJin: Son zamanlarda basketbol oynuyorum bu yüzden onun üzerine yoğunlaştım. NBA sezonu olduğundan da çok fazla basketbol izliyorum. Maçları izlerken oyuncuların özelliklerine ve oyun oynama tarzlarına dikkat ettim ve onları rapimdeki elemanlar olarak sıklıkla eklemeyi denedim. Şahsen şarkı üzerinde çalışırken zevk aldım. Şarkıyı dinlesiyseniz, hangi basketbol oyuncularının ve oyun tarzlarının rapimde yer aldığını bulursanız eğlenceli olabilir.

Soru: Like A King'i neden dinlememiz gerektiğine dair bir sebep söyleyin.
JinJin: Öncelikle, bu benim ilk solo albümüm ve ASTRO'nun alışılan renginden çok farklı. Hyunglarımla çalıştığım bir şarkı ve bir kişinin sinerjisinden çok daha büyük bir enerjiye sahip. Bu yüzden lütfen onu çokça dinleyin^^
Superbee: JinJin'in Kral Gibi (Like A King) dizelerini duymak istiyorsanız o zaman kesinlikle bu şarkıyı dinlemelisiniz.
MyunDo: Öncelikle, şarkıda ben de olduğum için... (Gülüyor) Şaka yapıyorum. Her şeyden çok, ilginç ve yeni bir kombinasyon. Sanırım bir hip-hop hayranı olarak sonra da JinJin ve ASTRO'nun hayranı olarak dinlemenin farklı bir zevki olur.

Soru: Son olarak söylemek istedikleriniz nedir?
JinJin: Belki bu benim ilk solo şarkım olduğundandır ama gerçekten gerginim. Bunun üzerinde çok çalıştım bu yüzden lütfen çokça dinleyin. Ayrıca beraber çalıştığım ve kişisel olarak büyük yardımları dokunan Superbee hyunga ve MyunDo hyunga teşekkür etmek istiyorum.
Superbee: JinJin ile beraber çalıştığım Like A King şarkısını lütfen çokça dinleyin ve yakında çıkacak olan albümümü sabırsızlıkla beklerseniz minnettar olurum. Hahaha...
MyunDo: Lütfen Like A King'i çokça dinleyin.

Kor-Eng: @99pmh
Eng-Tur: ASTRO Turkey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi