(06.2018) The Star Röportajı

6 ay sonra ile tekrardan buluşuyorsunuz. Bunca zamandır iyi miydiniz? 
JinJin: Uzun zaman geçti. Çeşitli promosyonlara hazırlanmakla meşguldük.
Cha Eunwoo: Herkesi özledim!

Yakında Japonya konserinizin olacağını duydum? Lütfen kısaca konserden dikkat edilmesi gereken şeylerden bahsedin. 
JinJin: Geçen yıl gerçekleşen ASTRO’nun solo konserinin devamı gibi. 
Yoon Sanha: Daha önce görmediğiniz çeşitki özel sahneler hazırlıyoruz bu yüzden lütfen dört gözle bekleyin!
Cha Eunwoo: Umarım konserde hep beraber eğlenebiliriz.

JTBC’nin ‘My ID is Gangnam Beauty’ draması ile Cha Eunwoo’nun ilk baş karakter rolünü deneyeceği biliniyor. Söylemek istediğin düşüncelerin ve kararların neler?
Cha Eunwoo: Bu benim farklı yönümü gösterebileceğim bir fırsat bu yüzden beklentiliyim! Lütfen Cha Eunwoo tarafından oynanan Do Kyungsuk rolünü hoş karşılayın. Tezahürat (Cha Eunwoo + fighting!)

Birbirimizi görmediğimiz zamanda Rocky olgunluk gününü kutladı. Cha Eunwoo, onun gibi havalı bir yetişkin olmanı umduğundan bahsetti ama seni onun gibi bir yetişkin olmalıyım diye düşündüren bir üye var mı? 
Rocky: Hmm, birini seçmek “Anneni mi yoksa babanı mı daha çok seviyorsun?” sorusuna benziyor. Birine benzemektense, kendi havası olan bir yetişkin olmayı tercih ederim.
Çekimlerde görüldüğü kadarıyla üyeler birbirine çok yakın gözüküyor, birlikteyken genelde ne yapıyorsunuz?
Rocky: Birbirimizle çok zaman geçiriyoruz bu yüzden, birlikte film izleriz, yemek yeriz, her şeyi birlikte yaparız.
Moonbin: Birlikte yaşıyoruz bu yüzden bence aramızdaki uzaklık hissi kayboldu.
Yoon Sanha: Hyunglarla olduğumda gerçekleşen çok fazla eğlenceli şey var. Birden sorulduğunda aklıma hiçbir şey gelmiyor ama ne yaparsak yapalım eğlenceli.
JinJin: Tabii ki konuşuyoruz. Konuşacak bir konumuz olduğunda sadece o şey hakkında bir saatten fazla konuşabiliriz.

Öyleyse her biriniz genelde ne hakkında konuşuyorsunuz?
JinJin: Genelde çoktan gerçekleşen şeyler hakkında konuşuyoruz. Ama çoğunlukla etrafta “Geçen sefer koreografiyi berbat etmiştin.” gibi dalga geçiyoruz. (gülüyor)
Moonbin: Düşününce aslında en çok, “10 yıl sonra ne yapıyor olacağız?” gibi gelecek hakkındaki şeylerden konuşuyorum.

ASTRO coşku dolu bir grup ama hepinizi geçtim, MJ özellikle coşkuyla dolup taşıyor. Genelde böyle zamanlarda ne yaparsın?
MJ: Etrafımda olan üyelere bakarım ve gözüme takılan üyeye gidip şakalar yaparım. Ah, düşüncesi bile beni mutlu ediyor ama şu an önümde Moonbin var. (Gülüyor)

‘Küçük köpek stili çocuk’ Moonbin sen kime şaka yapmak istersin. Hiç paylaşmak istediğin kendine ait bir ipdeok* noktan var mı? (ipdeok: Bir gruba fan olmanı sağlayan kişi/şey)
Moonbin: Hmm, sadece göz gülümsemem ve fanlarımın açıkladığı gibi “her gülümsediğimde yukarı çıkan dudak kenarlarım”? Biraz utanıyorum. Dürüst olmak gerekirse, bunun dışında daha bahsetmediğim çok nokta var.

Albüm üstünde çalışırken önemsiz bir şeyde bile düşünceleriniz uyuşmayınca ne yapıyorsunuz?
Rocky: Genellikle çoğunluğun oyuna göre ayarlıyoruz.
JinJin: Ama 6 üyemiz var ve çoğu zaman 3:3 kalıyoruz.
Moonbin: Böyle olduğu zamanlarda orta noktada buluşup kendi düşüncelerimizi gözden geçiriyoruz ve bir karara varıyoruz.
Yoon Sanha: Ben JinJin Hyung’un fikirlerini takip ediyorum (gülüyor). Lider olduğu için!

Liderin otoritesi güçlü mü? Grup lideri olarak JinJin’in ASTRO üyelerinden umduğu bir şey var mı?
JinJin: Umarım  altımız da 10 yıl, 20 yıl ve daha uzun bir zaman boyunca şimdiki gibi birlikte olabiliriz. Sadece, üyelerin bana güvendiğini bilerek bile gerçekten mutlu bir lider olduğumu düşünüyorum.

Bu sefer maknaeye bir soru fırlatacağım. Sanha, şu anda ‘en iyi maknae’ kim, senin 1. olduğun bir zaman var mı?
Yoon Sanha: Oyun oynarken ‘en iyi maknae’ benim. Bunda çok iyiyim.

ASTRO’nun çıkışından bu yana 800. günü geçeli çok olmadı. Tebrikler. Aranızdaki anlardan en çok hangisine değer veriyorsunuz?
Moonbin: Promosyon yaptığımız zamanlardaki videoları tekrar izlerken. Aynı yoldan geçtiğimiz aklıma geliyor ve bu kararlarımı güçlendirmemi sağlıyor.
JinJin: Konserin bitişine doğru hepimizin teker teker duygularımız hakkında konuştuğumuz zamana değer veriyorum. Çünkü hepimizin bunda ne kadar zorlandığını biliyorum.
Rocky: Bir konseri bitirdikten sonra yurdumuza dönerken. Birbirimize “Sıkı çalıştın.” dediğimiz zamanlar aklıma geliyor.
Yoon Sanha: Hyunglarla beraber sahnede dikilirken. Bazen zor olabiliyor ama bunu daha sonra düşündüğümde, hiçbir sebep olmadan birlikte olduğumuz zamanları seviyorum.
Cha Eunwoo: Üyelerle birlikte fanlarımızın karşısındayken.
MJ: Bence de. En çok birlikte aynı yeri paylaştığımız anlara değer veriyorum.

ASTRO’nun geri dönüşünü bekleyen birçok gergin fan var. Ne zaman sizinle buluşabilecekler?
JinJin: Hevesle yeni şeyler deniyoruz .
Cha Eunwoo: Bizi beklediğiniz sürece sizi hayal kırıklığına uğratmayacak bir sahne göstereceğiz.

Nemli bir yaz, üyelerle yapmak istediğiniz bir şey var mı?
Yoon Sanha: Gerçekten bir geziye gitmek istiyorum.
Rocky: Evet. Bence su parkına gidersek eğlenceli olur?
Moonbin: İster havuz olsun, ister dere, ister okyanus, bana her yer güzel.

Son olarak, lütfen bu fotoğraflara bakan ve bu röportajı okuyan hayranlarınıza bir şeyler söyleyin.
JinJin: Bizim yanımızda olup bizi bekleyen ve bizi merak eden fanlarımıza. Birçok endişeniz olmalı ve belki de çok yorgun hissediyorsunuz ama umarım altımızın da çok uğraştığını hatırlarsınız. Gelecekte dinlenmeksizin tutkuyla koşacağız. Hadi sadece mutlu olaylarla dolu olalım!
Rocky: Sizi asla hayal kırıklığına uğratmayacağız. Size daha da iyi bir imaj göstereceğiz.
Yoon Sanha: Lütfen bize bolca tezahürat yapın. Sizi seviyorum, ROHA.
Moonbin: Fanlarımızı her şeyden çok seviyorum! Lütfen her zaman vücudunuza iyi bakın ve yemeklerinizi yediğinizden emin olun.
MJ: Yakında görüşeceğiz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi