Hanryu Pia 2019 Haziran Sayısı


Japonya'daki gelecek aktiviteleriniz için hedefleriniz nelerdir?
Moonbin: Öncelikle birçok insanın bizim şarkılarımızı söylediklerini duymak istiyorum. Bir sürü insanın Astro'yu tanımaları için elimden geleni yapmak istiyorum.
MJ: Birkaç teknik gösterebilmek adına varyete programlarına katılmak istiyorum. Özellikle "Downtown no Gaki no Tsukai ya Arahende!!" gibi kahkahanızı tutmanız gereken programlara (katılmak istiyorum). Bunun gibi cezalı oyunları olan yıl sonu özel yayınlarında kapışmak istiyorum.
(Tüm üyeler kuşkulu gözlerle bakarlar)
Jin Jin: Seni güldürmek kolay, değil mi?
Eunwoo: Bence kahkahasını son ana kadar tutabilen kişi Rocky.
MJ: Kesinlikle, ne olursa olsun, ifadesizliğimi koruyacağım. Kafamdaki bu hedefle bunu yapabilirim (güler).
Moonbin: Ben günlük gözlem yapılan varyete programlarına katılmak istiyorum. Bir video gördüm ve çok ilginçti. Eğer bir kamera şakası kurbanı olursam yeterli bir sahte tavır takınmayla işin üstesinden gelebilirim. Sanırım gizli kamerayla her şeye karşı kuşku duyarım.
Sanha: Eğer Moonbin hyung kamera şakası kurbanı olursa, ilginç bir şekilde bu şakanın elebaşı Astro üyeleri olurlar. Daha çok tanınırsak ben de Japonlar'ı şaşırtmak isterim.
Eunwoo: Ben de Satomi Ishihara'nın "Zengin Adam, Fakir Kadın" , "5'ten 9'a" gibi TV dizilerini çokça izlediğimden...

Muhabir: Satomi ile birlikte bir dizide başrolleri mi paylaşmak istiyorsun?
Eunwoo: (Mutlu bir ifadeyle) Hayır?! O kadarını hiç düşünmemiştim. Onunla tanışsam güzel olurdu. Gergin olur muydum merak ediyorum.
Sanha: Ben de Satomi Ishihara'nın dizisi olan "Jimi ni Sugoi! Koetsu Girl: Kouno Etsuko'yu" severek izliyorum. Onun haricinde "Todome no Kiss" de favorimdir. Bir dahakine ne izlemeliyim? Çeşitli araştırmalar yapıyorum. Eğer fırsatım olursa Japonya'da aktörlük yapmayı denemek isterim.
Moonbin: Japon animelerine seslendirme yapmak da ilginç olurdu. Çünkü "Tokyo Ghoul" ve "One Piece'i" seviyorum, oradaki karakterlerden biri olmayı denemek isterdim.
Rocky: Biraz ciddi gelebilir fakat... Tokyo Dome'da sahne almak istiyoruz. Ayrıca biz diğer idol gruplarından farklıyız!
(Tüm üyeler alkışlarlar)
Moonbin: Önceden realite programımızın çekimleri için Tokyo Dome'a gitmiştik. İçeri girmedik, dışarıda zıplayıp durduk. O anda üyelerle şuna karar verdik "Hadi o kadar sıkı çalışalım ki bir gün Tokyo Dome'un sahnesine çıkabilelim." Bundan dolayı Tokyo Dome'da bir sanatçı olmak benim hayalim.

Üyeler Japonya'daki hayalini kurdukları aktiviteler hakkında konuşmadan edemezlerken - bu arada Japonca öğreniyor musunuz?
Jin Jin: Alıştırma yapıyoruz! Hepimiz öğretmenlerimizle çalışıyoruz. Aramızda en iyimiz Eunwoo. Çok çabuk kapıyor ve çok çalışkan birisi.
Sanha: (fısıldayarak) Ben de çok çalışıyorum yahu~
Eunwoo: Son zamanlarda MJ hyung özellikle çok çalışıyor. Çantasında her zaman bir Japonca ders kitabı vardır. Ancak kitabı çantasından çıkarıp çıkarmadığı...
Jin Jin: (iç çekerek) Ah! (iki eliyle yüzünü kapatır)
MJ: Bir süre önce çantamdan çıkardım.
Eunwoo: Çıkardıysan hemen (okuyup) bitirmelisin.
MJ: Bugün uzun bir süreliğine çıkardım.
Eunwoo: Hep aynı sayfayı açarak mı? (güler)
MJ: Haaayırr!!
Jin Jin: O zaman açtığın sayfada ne yazıyordu?
(herkes kıkırdar)
MJ: Şey...şey...ah! Kullanılan kelimeler! Kullanılan kelimeler üzerine bir sayfaydı! Şey, şey, hangi kelimelerdi... Birden böyle sorarsan hatırlayamam ki. (biraz sonra) Ah! "Hatırlamak" onu hatırlıyorum bir de "Lütfen yiyiniz"i!
(Tüm üyeler "Oh~" deyip alkışlarlar)

Herkese "Teşekkürler"!

Çıkış albümünüzün ana şarkısı olan "Hanasake Mirai" Astro ve Aroha'nın buluşma mucizesine teşekkür eden bir şarkı. Pozitif bir his taşıyor ve tam ilkbaharlık bir şarkı. Üyelere bir şeyden dolayı teşekkür etmek ister misiniz?

Sanha'ya Teşekkürler

Rocky: Sanha en küçüğümüz olduğundan insanlar onun güvenilmez olduğunu düşünebilirler. Yine de performanslarda yapması gerektiği zaman her şeyi doğru dürüst yapıyor. Bundan dolayı sahne planlaması yaparken neredeyse hiç endişe yoktu. Bu yüzden ona teşekkür ediyorum.
Sanha: Eh... o zaman (düzgünce oturup) "teşekkürler"
Rocky: (utanarak) Sahne planlaması sırasında yük olmadığın için teşekkürler.

Bin'e Teşekkürler

Sanha: Bin hyunga teşekkür ederim... Teşekkür etmemi gerektirecek bir şey var mı ya? Ah! Eskiden yanlış yoldan gitmeyi seçip o yoldan giderken beni tutup doğru yola koyardı.
Rocky: Bunu yaptığın büyük bir hata mı söyletiyor sana?
Jin Jin: Doğru (güler).
Eunwoo: Kibar mıydı? Yoksa bu olurken korkutucu muydu?
Sanha: Ah... (Bin'in yüz ifadesine bir göz atar). Evet...kibardı diyeceğim. Şöyle hissediyorum "Eğer beğenmezse bir dahaki sefere daha dikkatli olacağım." Yani her zaman senin (Bin'in) yardımlarına müteşekkirim.
Bin: (usulca fısıldayarak) Anladım.

Eunwoo'ya Teşekkürler

MJ: Bir süre önce Eunwoo doğum günümü kutladı. Programından dolayı çok meşgul olsa da bana bir hediye seçmiş ve el yazısıyla bir mektup yazmış. Çok tatlıydı ve etkilendim.
Jin Jom: Tat~lıışş~~
MJ: (Eunwoo'ya dönüp Japonca) Te~şek~kür~leeer~
Eunwoo: (nazik bir gülüşle Japonca) Rica ederim.

MJ'e Teşekkürler

Jin Jin: Tamamdır! Ben MJ hyung hakkında konuşmak istiyorum. Zor zamanlar geçiriyorum, depresif hissediyorum ve işler yolunda gitmiyor, işte o zaman MJ hyung omzumu sessizce sıvazlar, omuzlarıma masaj yapar ve beni rahatlatır. "Orada kal" mesajını aldığımdaydı. Bana güç veriyor ve kalbimi sımsıcak yapıyor. Böyle anlarda onun en aslında en büyüğümüz olduğunu hatırlıyorum. Ona her zaman minnettarım.
MJ: Ehehehe...

Rocky'ye Teşekkürler

Bin: Rocky'ye hakkında teşekkür etmek istediğim bir şey...(düşünüyormuş gibi yapar)
Rocky: İnşallah vardır.
Bin: Japonya çıkışımızdan önce Japonya'da turnemiz vardı. O zaman uzun bir süre Japonya'da kalmıştık ve ben Kore yemeklerini özlemeye başlamıştım. Öyle olunca sadece Rocky için hazırlanan Kore yemeklerini bir çantada getirdim! "Biraz yiyebilir miyim?" diye sordum ve minnettarım ki bana izin verdi.
Rocky: (Bin'in konuşurken birden kibarlaşmasına güler)
Bin: Bardakta noodle, kemik çorbası, bugeoguk ve jjapaghetti...
Rocky: Ve acılı sosis güveci.
Bin: Rocky yemek istediği her şeyi getirmişti. O kadar çok getirmiş ki bizle de paylaşabilmişti. (kibarca) Teşekkürler.
Rocky: (usulca cevap vererek) Bunu söylediğin için teşekkürler.
Eunwoo: Ben de Rocky'ye yemekle alakalı bir şeyden dolayı teşekkür etmek istiyorum. Dünya turnemizde otelde kaldık. Çoğu üye otelde kahvaltısını bitirmişti,  ben de yemeye yalnız gidecektim. Böylece Kakao Talk grubumuza "Kahvaltı yapmak isteyen~?" yazdım ve ilk cevap Rocky'den geldi, "Ben gelirim" dedi.
MJ: Anladım. Böylesi zamanlarda çok minnettar oluyorsun.

Jin Jin'e Teşekkürler

Eunwoo: Jin Jin hyung Kakao Talk bildirimlerine çok bakmasa da o da hemen cevap vermişti (güler).
Jin Jin: Ev...Evet! Bu bir iltifat mıydı?
MJ: İltifat! İltifat! (güler).
Sanha: (Şiddetle kafasını sallar~ hemfikirdir)
Eunwoo: Ve... (der demez bir şey hatırlar ve gülmeye başlar)
Jin Jin: Ne? Ne var?!
Eunwoo: Fotoğraf çekimi...(söyler söylemez yine gülmeye başlar)
Jin Jin: Ah. Hepimizin yatıp fotoğraf çektirdiğimiz mi?
Eunwoo: Jin Jin hyung en zor pozisyonda fotoğraf çektirmekte başı çekti.
Jin Jin: Beklenilmez ama...(güler)
Eunwoo: Zor anlar yaşıyorsun (deyip tekrar güler). Neyse, her zaman grubu ilk planda tutuyorsun ve grup için fedakârlık yapıyorsun. Bu yüzden sana teşekkür etmek istiyorum.
Bin: Ben tüm üyelere teşekkür etmek istiyorum. Her şey için teşekkür ederim. Sizinle aynı grupta olduğum için çok mutluyum.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi