[2. Jenerasyon Aroha Kiti] A'dan Z'ye ASTRO


MJ


A. AROHA
- Aroha'yı selamla.
"Merhaba. Ben Astro'nun en büyük üyesi ve mutluluk virüsü, MJ."

B. BEST (En İyi)
- Astro'da bunda en iyiyim dediğin şey nedir?
"Astro'da gürültülü olmakta en iyiyim!!!"

C. CALL (Seslenme)
- Hayranların sana hangi takma adı vermesini istersin?
"Ters cazibelerin adamı. Genellikle eğlenceli ve gülümseyen biriyim ama sahneye çıktığımda 180 derece değişerek havalı biri olmak istiyorum."

D. DATE (Tarih)
-En çok hatırladığın gün hangisi, neden?
"İlk solo konserimiz!!! Unutulmaz bir andı çünkü ilk defa Robongileri gördüm ve Arohalar ile anılar yarattık."

E. EAT (Yiyecek)
- Vazgeçemeyeceğin yiyecekler nelerdir?
"Aroha'nın sevgisi!"

F. FACE (Yüz)
- Yüzünde çekici bulduğun kısım?
"Dudaklarım!!!  Son derece seksi!!!"

G. GET (Almak)
- Eğer diğer üyelerin yeteneklerini alabilseydin, hangi üyenin ne özelliğini alırdın?
"Eunwoo'nun yakışıklı yüzünü almak isterdim."

H. HATE (Nefret)
- En nefret ettiğin davranış nedir?
"Kaba, saygısız davranışlar."

I. IF (Eğer)
- Eğer tamamen boş bir günün olsaydı, ne yapardın?
"Araba kullanmak ve yemek turuna gitmek isterim."

J. JOY (Sevinç)
- En son mutlu hissetmeni sağlayan şey neydi?
"2. Jenerasyon Aroha'lar ile buluştuğumuz zaman."

K. KIND OR BAD (İyi ya da Kötü)
- İyi çocuk musun yoksa kötü çocuk mu? Neden?
"Sanırım ikisi de. Aroha kendine dikkat edip koruduğunda iyi çocuğum ama Aroha yaralanıp hastalandığında kötü çocuk olup, onları azarlarım."

L. LAST DAY (Son Gün)
-  Eğer bugün yaşadığın son gün olsaydı ne yapardın?
"Gocheok'taki ailemle ve Aroha'lar ile konser yapmak isterim."

M. MANAGER (Menajer)
- Bir günlüğüne Astro'nun menajeri olsan, nasıl olur?
"Kaçarım. Hahahaha Çünkü uyanmak çok zor^^"

N. NEW (Yeni)
- 2018'de öğrenmek istediğin yeni yetenekler neler?
"Nasıl yemek pişirileceğini öğrenmek istiyorum. Bir şeyler yapmayı seviyorum bu yüzden yemek pişirip üyelerle birlikte yemek istiyorum."

O. ORDINARY (Olağan)
- Genelde nasılsın?
"Aroha'yı düşünerek ile başlayıp yine Aroha ile son veririm."

P. PAST (Geçmiş)
- Geçmişte iyi yaptığını ve yanlış yaptığını düşündüğün şeyler nedir?
"Aileme bulaşık yıkarken yardım etmek. Uzun zaman önce, ailem eve gelmeden önce bulaşıkları yıkardım. Ama şu an yapamadığım için kötü olduğumu düşünüyorum. Onları özlediğim zamanlarda."

Q. QUESTION (Soru)
- Aroha'ya sormak istediğin soru nedir?
"Aroha ASTRO hakkında ne düşünüyorsunuz."

R. RICH (Zengin)
- Büyük ikramiyeyi kazandın! Ne yaparsın?
"Ebeveynlerime kafe alırım."

S. SAY (Söyle)
- Başkalarından en çok duymak istediğin sözler nelerdir?
"'Beni mutlu ettiğin için teşekkürler.' Diğer insanlardan bu tür sözler duymak isterim."

T. TAKE (Almak)
- Issız adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olurdu?
"Bir evcil köpek, telefonum ve yiyecek alırdım."

U. UNIT (Alt Grup)
- Astro'da bir alt grup oluştursaydın, hangi üyeyi seçerdin ve grubun adı ne olurdu?
"Sanha ile akustik tarzda bir alt grup denemek isterim. Grubun adı Peanut (Fıstık) ya da Bean Sprout (Fasülye Filizi) olabilir."

V. VIEW (Görünüm)
- Hayranlarına göstermek istediğin caziben ne?
"Seksi ve erkeksi yönümü göstermek istiyorum."

W. WANT (İstek)
- 2018'de Aroha'dan isteğin nedir?
"ASTRO ile birlikte kalın ve 2018'de de bir çok harika anı oluşturalım."

X. X-FİLE (Bilinmeyen)
- Üyelerin bir sırrını söyle.
"Son zamanlarda Rocky pembe pijama takımı giyerek uyuyor."

Y. YOU (Sen)
- Kendini bir kelime ile tanımla. Ve nedenini söyle.
"Mutlu misyoner. Çünkü üyelere ve etrafımdaki insanlara güç ve mutluluk vermek istiyorum."

Z. ZA~ EJEGUMAN
-Bitti. Son olarak kendi maskotunu çiz!


JINJIN

A. AROHA
- Aroha'yı selamla.
"Aroha merhaba!!! Ben Astro'nun havalı görseli JinJin!!!"

B. BEST (En İyi)
- Astro'da bunda en iyiyim dediğin şey nedir?
"Görülebilir değil mi? Benim engin kalbim💕"

C. CALL (Seslenme)
- Hayranların sana hangi takma adı vermesini istersin?
"Müzikal deha ya da rap dehası💕🐶"

D. DATE (Tarih)
-En çok hatırladığın gün hangisi, neden? 
"Konserlerimiz~ Gerçekten yapmak istiyordum, şimdi bile videoları izlediğimde ne kadar mutlu olduğumu düşünüyorum. Hehe." 

E. EAT (Yiyecek)
- Vazgeçemeyeceğin yiyecekler nelerdir? 
"Pizza!!!! Acı sos ve parmesan peyniri koyduktan sonra yuvarlayacaksın ve bir parça yiyeceksin!!! Şimdi bile yemek istiyorum!!!"

F. FACE (Yüz)
- Yüzünde çekici bulduğun kısım?
"Gözlerim. Sanırım bu benim çekici noktam. Hehe. Eye Smile'ımın benim çekiciliğim olduğunu düşünen pek çok insan var ve ben onu silahım olarak düşünüyorum💕"

G. GET (Almak)
- Eğer diğer üyelerin yeteneklerini alabilseydin, hangi üyenin ne özelliğini alırdın? 
"MJ'in mutluluk virüsü olma özelliğini. MJ hyung her zaman, keyfim yerinde olmadığında bile beni mutlu ediyor. Onun gibi olmak istiyorum."

H. HATE (Nefret)
- En nefret ettiğin davranış nedir? 
"Hiç saygısı olmayan insanlardan haz etmem."

I. IF (Eğer)
- Eğer tamamen boş bir günün olsaydı, ne yapardın?
"Araba kullanmak!! Tek başıma araba gezintisine çıkıp sahili görmeye giderdim. Tek başıma anı oluşturmak da iyi olabilir."

J. JOY (Sevinç)
- En son mutlu hissetmeni sağlayan şey neydi? 
"İlk solo konserimizde oldukça sevinçli ve mutlu hissettim!"

K. KIND OR BAD (İyi Ya da Kötü)
- İyi çocuk musun yoksa kötü çocuk mu? Neden? 
"İyi çocuk!! Ben her zaman Aroha için bir melek gibi olmak istiyorum."

L. LAST DAY (Son Gün)
-  Eğer bugün yaşadığın son gün olsaydı ne yapardın? 
"Aroha'larla bir konser yapmak isterdim. Anılarımızı hatırlayıp onlara teşekkür ederdim."

M. MANAGER (Menajer)
- Bir günlüğüne Astro'nun menajeri olsan, nasıl olur?
"Bizi birlikte gezdirmek isterim~ Menajerimiz bana araba kullandırdığında iyi hissetmiştim. Bu yüzden bunu hep beraber yaptığımızda ne hissedeceğimizi merak ediyorum."

N. NEW (Yeni)
- 2018'de öğrenmek istediğiniz yeni yetenekler neler? 
"Profesyonel olarak basketbol oynamak istiyorum. Uzun zaman önce basketbolu severdim ama hiç profesyonel oynamadım. Bu yüzden bir kez denemek istiyorum."

O. ORDINARY (Olağan)
- Genelde nasılsın? 
"Oyunları severim. Pratik yapmadığım zamanlarda stresimi oyunlarla azaltırım. Ayrıca! Her zaman Aroha'yı düşünürüm! Hehe" 

P. PAST (Geçmiş)
- Geçmişte iyi yaptığın ve yanlış yaptığını düşündüğün şeyler nedir? 
"Şarkıcı olmamın gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum. Kötü olarak da, hayallerimden vazgeçtiğimi düşündüm. Kötü bir düşünce olmamasına rağmen öyle düşünmek zaman kaybıydı. Üzgün hissettim." 

Q. QUESTION (Soru)
- Aroha'ya sormak istediğin soru nedir?
"Aroha, ilk aklınıza gelen kişi ____?"

R. RICH (Zengin)
- Büyük ikramiyeyi kazandın! Ne yaparsın? 
"Bir ev satın alırım ve Aroha'lara şarkı yapmak için bir stüdyo hazırlayabilirsem gerçekten çok mutlu olurum." 

S. SAY (Söyle)
- Başkalarından en çok duymak istediğin sözler nelerdir?
"'Astro'nun lideri olduğun için teşekkürler.' Bu benim en sevdiğim söz. Aroha bana bunu söylediğinde, gerçekten minnettar ve gururlu hissediyorum."

T. TAKE (Almak)
- Issız adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olurdu?"Bıçak, çakmak ve uyku tulumu. Bu üçü ile avlanabilirim, pişirebilirim ve açıkta kalmadan uyuyabilirim."

U. UNIT (Alt Grup)
- Astro'da bir alt grup oluştursaydın, hangi üyeyi seçerdin ve grubun adı ne olurdu?
"MJ hyung ile düet yapmayı istiyorum. Onun vokali ve benim rapim ikisi birleştiğinde şarkımız mükemmel olabilir. Grup adımız Ung Line (Hyung Line) olabilir."

V. VIEW (Görünüm)
- Hayranlarına göstermek istediğin caziben ne?
"Aroha rapimi tekrar dinlemek isterse yaparım. Gelecekte de onlara göstermek istiyorum."

W. WANT (İstek)
- 2018'de Aroha'dan isteğin nedir? 
"Aroha'larla başka konserler yapmak istiyorum. Emin olarak söyleyebilirim ki 2017'deki konserlerimiz en mutlu olduğum zamanlardı bu yüzden 2018'de de Aroha'lar ile başka konserlerde buluşmak ve anılar oluşturmak istiyorum."

X. X-FILE (Bilinmeyen)
- Üyelerin bir sırrını söyle.
"Dürüst olmak gerekirse, ben bunu Moonbin'den duydum~ Eunwoo rüyasında yeni kız arkadaşı olduğunu görmüş. Kız Amerikalıymış. Uykusunda konuştuğu zaman Ariana (kızın adı) diye sayıklıyormuş. Eunwoo-yah! Gerçekten çok mu yoruluyorsun? Güçlü ol... " 

Y. YOU (Sen)
- Kendini bir kelime ile tanımla. Neden? 
"Kendimi Astro'nun merkezi olarak tanımlıyorum. Sebebi ben liderim, bu takımın merkezi olarak, sarsılmam. Eğer bu takıma liderlik ediyorsam herkesin söylediğini dinlemek zorundayım. Astro Aroha fighting! Hehe" 

Z. ZA~ EJEGUMAN
-Bitti. Son olarak kendi maskotunu çiz! 


CHA EUNWOO

A. AROHA
- Aroha'yı selamla.
"Aroha merhaba! Ben Astro'nun güçlü, güvenilir ve havalı üyesi Cha Eunwoo!"

B. BEST (En İyi)
- Astro'da bunda en iyiyim dediğin şey nedir?
" Güzel enerji yaymak! Nazik ve samimi olmak! Sıcacık ses!

C. CALL (Seslenme)
- Hayranlarının sana hangi takma adı vermesini istersin?
"Gelişim simgesi. Havalı Çocuk. Dans Makinesi."

D. DATE (Tarih)
- En çok hatırladığın gün nedir, niçin?
"30 Mart 2016. Çünkü üyelerin gizli kameraları beni çok şaşırtmıştı."

E. EAT (Yiyecek)
- Vazgeçemeyeceğin yiyecekler nelerdir?
"Muzlu süt ve dul avrat otlu çay."

F. FACE (Yüz)
- Yüzünde çekici bulduğun yer?
"Parlak gözlerim!"

G. GET (Almak)
- Eğer diğer üyelerin yeteneğini alabilseydin, hangi üyenin ne özelliğini alırdın?
"Moonbin'in sahnedeki duruşunu almak isterdim."

H. HATE (Nefret)
- En nefret ettiğin davranış nedir?
"Yalan söyleyen iki yüzlü insanlar."

I. IF (Eğer)
- Eğer tamamen boş bir gününüz olsaydı, ne yapardınız?
"Japonya'ya bir günlük gezi yapmak isterdim."

J. JOY (Sevinç)
- Son zamanlarda mutlu hissetmeni sağlayan olay neydi?
"Gayo Daejejeon'da (Ödül Töreni) sunuculuk yapacağım haberini aldığım zamandı."

K. KIND OR BAD (İyi ya da Kötü) 
- İyi çocuk musun yoksa kötü çocuk mu? Neden?
"İyiyim ama kötüyüm de. Hmm, karar veremiyorum."

L. LAST DAY (Son Gün) 
- Eğer bugün senin yaşadığın son gün olsaydı, ne yapardın?
"Bir mezar taşı hazırlayıp tüm günü ailemle geçirirdim."

M. MANAGER (Menajer)
- Eğer bir günlüğüne Astro'nun menajeri olsan, ne olur?
"Çok titizim bu yüzden sanırım hiçbir şeyi unutmadan iyi bir şekilde yaparım. >_<"

N. NEW (Yeni)
- 2018'de öğrenmek istediğin yeni yetenekler neler?
"Vokal ve piyano yeteneğimi geliştirmek, Japonca muhabbet edebilmek istiyorum."

O. ORDINARY (Olağan)
- Genelde hoşlandığın şeyler nedir?
"Yerimde duramıyorum. Her zaman yaptığım bir şeyler olur. Sinemaya giderim, oyun oynarım ya da tek başıma performans yaparım."

P. PAST (Geçmiş)
- Geçmişinde iyi yaptığın ve kötü yaptığın şeyler nedir?
"Bu kariyer. Bir an için seçtiğim kariyer doğru mu diye sorgulamış olmam. Kariyerim benim için doğru mu diye birkaç saniye düşündüm. Sadece kısa bir an için olmasına rağmen, o bir kaç saniye düşünmek hataydı."

Q. QUESTION (Soru)
- Aroha'ya sormak istediğin soru nedir?
"Aroha'nın bugünlerde ilgi alanı ne?"

R. RICH (Zengin)
- Büyük ikramiyeyi kazandın! Ne yapmak istersin?
"Bir bina satın almak! Gayrimenkul en iyisi."

S. SAY (Söyle)
- Başkalarından en çok duymak istediğin sözler nelerdir?
"Mindong-ah~ (Yazım yanlışı ya da takma adı olabilir >.<) Her övgü iyidir. Övüldüğümü duymak isterim."

T. TAKE (Almak)
- Issız bir adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olur?
"Uyku tulumu, şişme mont ve muzlu süt."

U. UNIT (Alt Grup)
- Astro'da bir alt grup oluşturmak istesen hangi üyeyi seçerdin ve grubun adı ne olurdu?
"Moonbin ile JJ Project gibi bir alt grup oluşturmak isterdim. Adı da Silver Moon olabilirdi."

V. VIEW (Görünüm)
- Hayranlarının görmesini istediğin caziben ne?
"Cha Eunwoo'nun erkekliği."

W. WANT (İstek)
- 2018'de Aroha'dan istediğin nedir?
"Benimle kalın, yanımda kalın!!!"

X. X-FILE (Bilinmeyen)
- Üyelerin bir sırrını söyle.
"Şş! Sır sırdır. Üyelerle aramızda^^." (Ah be Eunwoo onlar seninkini söyledi ama :(( )

Y. YOU (Sen)
- Kendini bir kelime ile tanımla. Neden?
"Ben sütüm. Çünkü sütü çok severim!!! ^^"

Z. Za~ EJEGUMAN 
-Bitti. Son olarak kendi maskotunu çiz!

MOONBIN

A. AROHA
- Aroha'yı selamla.
"Merhaba! Ben Astro'dan Moonbin."

B. BEST (En İyi)
- Astro'da bunda en iyiyim dediğin şey nedir?
"Dayanıklılık. Kaslar ve konulara karşı duyarlı olmak."

C. CALL (Seslenme)
- Hayranların sana hangi takma adı vermesini istersin?
"Sahne dehası. Sahnedeki en havalı kişi olmak istiyorum."

D. DATE (Tarih)
-En çok hatırladığın gün hangisi, neden?
"Çıkış tarihimiz 23 Şubat 2016. Çünkü ASTRO olarak sahneye çıktığımız ilk gündü."

E. EAT (Yiyecek)
- Vazgeçemeyeceğin yiyecekler nelerdir?
"Et. Domuz karnı."

F. FACE (Yüz)
- Yüzünde çekici bulduğun kısım?
"Dudak köşelerim."

G. GET (Almak)
- Eğer diğer üyelerin yeteneklerini alabilseydin, hangi üyenin ne özelliğini alırdın?
"Eunwoo'nun iyi görünümünü almak isterdim."

H. HATE (Nefret)
- En nefret ettiğin davranış nedir?
"Yapılan planlara uymamak ve belirsiz cevap verilmesi."

I. IF (Eğer)
- Eğer tamamen boş bir günün olsaydı, ne yapardın?
"Seyahat etmek istiyorum."

J. JOY (Sevinç)
- En son mutlu hissetmenizi sağlayan şey neydi?
"Yemek yemek." (Şaşırdık mı? 😃)

K. KIND OR BAD (İyi Ya da Kötü)
- İyi çocuk musun yoksa kötü çocuk mu? Neden?
"Her zaman kötü insan olmadığını düşünürüm. Duruma göre değişiklik göstersem de, sanırım hâlâ iyi çocuğum."

L. LAST DAY (Son Gün)
-  Eğer bugün yaşadığın son gün olsaydı ne yapardın?
"Teşekkür borçlu olduğum insanlarla buluşurdum."

M. MANAGER (Menajer)
- Bir günlüğüne Astro'nun menajeri olsan, nasıl olur?
"Bu çok çok yorucu olur ama eğlenceli de olabilir."

N. NEW (Yeni)
- 2018'de öğrenmek istediğiniz yeni yetenekler neler?
"Keman ve piyano çalmak aynı zamanda boks yapmak ve yüzmek de istiyorum."

O. ORDINARY (Olağan)
- Genelde nasılsın?
"Bir kere uyandığımda kalkarım ama genellikle günün yarısı uyurum."

P. PAST (Geçmiş)
- Geçmişte iyi yaptığını ve yanlış yaptığını düşündüğün şeyler neler?
"Stajyer olmak ve enstrüman çalmayı öğrenmek iyi ama sıklıkla çalamamak kötü."

Q. QUESTION (Soru)
- Aroha'ya sormak istediğin soru nedir?
"Gelecekte ne tür bir şarkıcı olacağımızı düşünüyorsunuz?"

R. RICH (Zengin)
- Büyük ikramiyeyi kazandın! Ne yaparsın?
"Nesquik, bir ev ve bir araba satın alırım ve kalanını idareli bir şekilde harcarım."

S. SAY (Söyle)
- Başkalarından en çok duymak istediğin sözler nelerdir?
"Çok çalıştın. İyi yaptın. Bunu yapabilirsin."

T. TAKE (Almak)
- Issız adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olurdu?
"Kibrit ya da çakmak, kömür ve kontakt lenslerim."

U. UNIT (Alt Grup)
- Astro'da bir alt grup oluştursaydın, hangi üyeyi seçerdin ve grubun adı ne olurdu?
"Rocky veya Eunwoo ile. Rocky ile uzun zaman birlikte stajyerlik yaptık, birbirimizi anlıyoruz ve uyumluyuz. Eunwoo ile aynı yaştayız ve benzer stilleri paylaşıyoruz. Bu yüzden onlarla denemek isterim. Rocky ile grubumuzun adı BK(BinRocky), Eunwoo ile de Boys in the Rain(Yağmurdaki çocuklar) olabilir.

V. VIEW (Görünüm)
- Hayranlarına göstermek istediğin caziben ne?
"Sahnedeki duruşum."

W. WANT (İstek)
- 2018'de Aroha'dan isteğin nedir?
"Mutlu olduğunuz zamanlarda da, yorulduğunuz zamanlarda da, her zaman bizimle olun!"

X. X-FILE (Bilinmeyen)
- Üyelerin bir sırrını söyle.
"Eunwoo uykusunda çok konuşuyor ve psikolojik fenomen gibi kokuyor (Burayı ne İngilizceye çeviren ne de biz anlamadık)"

Y. YOU (Sen)
- Kendini bir kelime ile tanımla. Neden?
"İğne ve iplik. Çünkü zayıflıklarımı düzeltmek ve güçlü yönlerimi artırmak istiyorum.

Z. ZA~ EJEGUMAN
-Bitti. Son olarak kendi maskotunu çiz!

ROCKY

A. AROHA
- Aroha'yı selamla.
"Merhaba. Ben Astro'nun güvenilir kayası! Danstan ve rapten sorumlu Rocky."

B. BEST (En İyi)
- Astro'da bunda en iyiyim dediğin şey nedir?
"Sanırım gür kaşlarım.😅''

C. CALL (Seslenme)
- Hayranların sana hangi takma adı vermesini istersin?
"Şarkı söyleyen rapçi (Noh-Puh)''

D. DATE (Tarih)
-En çok hatırladığın gün hangisi, neden?
"Çıkış gösterimiz. Çünkü 6 yıllık stajyerliğimin sonuydu ve ilk defa Aroha ile buluşmuştuk bu yüzden gerçekten mutlu ve unutulmaz bir andı."

E. EAT (Yiyecek)
- Vazgeçemeyeceğin yiyecekler nelerdir?
"Kimbapta ve soğuk noodleda salatalık. (Rocky bunları asla yiyemeyeceğini söylemiş.)"

F. FACE (Yüz)
- Yüzünde çekici bulduğun kısım?
"Lens takmış gibi görünen gözlerim."

G. GET (Almak)
- Eğer diğer üyelerin yeteneklerini alabilseydin, hangi üyenin ne özelliğini alırdın?
"Sanha'nın boyu."

H. HATE (Nefret)
- En nefret ettiğin davranış nedir?
"Ailelerine saygısızlık eden insanlardan hoşlanmıyorum."

I. IF (Eğer)
- Eğer tamamen boş bir günün olsaydı, ne yapardın?
"Uyurdum ya da saunaya giderdim."

J. JOY (Sevinç)
- En son mutlu hissetmeni sağlayan şey neydi?
"Aroha'ların bizim şarkılarımızı dinledikten sonra güç kazandıklarını söylediklerini duyduğum zamandı."

K. KIND OR BAD (İyi Ya da Kötü)
- İyi çocuk musun yoksa kötü çocuk mu? Neden?
"Hmm.. Bu soruya net bir cevap verebileceğimi düşünmüyorum. Bazılarına karşı kötü çocuk, bazılarına karşı iyi çocuk olabilen havalı bir çocuğum."

L. LAST DAY (Son Gün)
-  Eğer bugün yaşadığın son gün olsaydı ne yapardın?
"Ailemle ve tek başına yaşayan büyükannemle olmak için memleketime gider ve orada büyükannemin yaptığı kimchiyi hep birlikte yerdik."

M. MANAGER (Menajer)
- Bir günlüğüne Astro'nun menajeri olsan, nasıl olur?
"Tamamen çılgınca olsa bile eğlenceli olurdu."

N. NEW (Yeni)
- 2018'de öğrenmek istediğiniz yeni yetenekler neler?
"Beste yapmak. Şu an öğrenmeme rağmen, daha da çok öğrenmek istiyorum."

O. ORDINARY (Olağan)
- Genelde sevdiğin şeyler nelerdir?
"Pratik odası ve küvet."

P. PAST (Geçmiş)
- Geçmişte iyi yaptığın ve yanlış yaptığını düşündüğün şeyler nedir?
"Küçükken başarmak istediğim şarkıcı olma hayallerimi gerçekleştirdim. Kötü olarak yaptığım şey... Hmm... Buraya gelmeden önce odadaki kıyafetlerimi toplamadım. Hahaha."

Q. QUESTION (Soru)
- Aroha'ya sormak istediğin soru nedir?
"Hepiniz nasıl bu kadar güzel olabiliyorsunuz? Bu gerçekten inanılmaz."

R. RICH (Zengin)
- Büyük ikramiyeyi kazandın! Ne yaparsın?
"Geçen sefer anneme bir cüzdan almıştım o yüzden bu sefer babama bir ceket almak istiyorum."

S. SAY (Söyle)
- Başkalarından en çok duymak istediğin sözler nelerdir?
"Seni seviyorum ve iyi yaptın gibi cümleleri başkalarından duymak isterim."

T. TAKE (Almak)
- Issız adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olurdu?
"Sadece bir balta. Hiç ıssız adaya gitmememe rağmen bir baltaya sahip olduğun ve onu iyi kullandığın sürece, iyi olmalı değil mi?"

U. UNIT (Alt Grup)
- Astro'da bir alt grup oluştursaydın, hangi üyeyi seçerdin ve grubun adı ne olurdu?
"Sanha ile. En küçükler olarak sıkı çalışırsak yeni şeyler ortaya çıkabiliriz. Grubun adı R&Y olabilirdi."

V. VIEW (Görünüm)
- Hayranlarına göstermek istediğin caziben ne?
"Aegyo yapamıyorum ama doğal duruşum da çekici değil mi? Haha."

W. WANT (İstek)
- 2018'de Aroha'dan isteğin nedir?
"Benimle olduğunuz sürece yaralanmayın, hastalanmayın ve sağlıklı kalın."

X. X-FILE (Bilinmeyen)
- Üyelerin bir sırrını söyle.
"Eğer size bir sır söylersem, o artık bir sır olmaz!!!"

Y. YOU (Sen)
- Kendini bir kelime ile tanımla. Neden?
"Doğru zamanı bekleyen bir aslan. Bir aslan gibi hissediyorum kendimi. Pratik yapıyorum ve ne zaman geleceğini bilmediğim bir fırsat bekliyorum."

Z. ZA~ EJEGUMAN
-Bitti. Son olarak kendi maskotunu çiz.

YOON SANHA

A. AROHA
- Aroha'yı selamla.
"Merhaba!! Ben!! Astro'nun!!! Sevimli ve tapılası maknaesi Sanha hehe."

B. BEST (En İyi)
- Astro'da bunda en iyiyim dediğin şey nedir?
"Gitar çalmak ve oyun oynamak hahahaha"

C. CALL (Seslenme)
- Hayranların sana hangi takma adı vermesini istersin?
"Kaptan Ddana'yı seviyorum."

D. DATE (Tarih)
-En çok hatırladığın gün hangisi, neden?
"Çıkış gösterimizi asla unutabileceğimi sanmıyorum. Bir stajyerken şarkıcı olduğuma inanamamıştım ve Aroha'ların bizim için olan tezahüratlarını asla unutamam."

E. EAT (Yiyecek)
- Vazgeçemeyeceğin yiyecekler nelerdir?
"Et!!!!"

F. FACE (Yüz)
- Yüzünde çekici bulduğun kısım?
"Sevimlilik. Ağzım, burnum, gözlerim, kulaklarım hepsi sevimli!"

G. GET (Almak)
- Eğer diğer üyelerin yeteneklerini alabilseydin, hangi üyenin ne özelliğini alırdın?
"Eunwoo hyungun zekiliğini."

H. HATE (Nefret)
- En nefret ettiğin davranış nedir?
"Yalan söylemek."

I. IF (Eğer)
- Eğer tamamen boş bir günün olsaydı, ne yapardın?
"Eğlence parklarına gitmeyi seviyorum. Eğlenmek ve gezmek için gitmeyeli çok uzun zaman oldu. Üstelik hiç kayak yapmadım bu yüzden bir kere denemek isterim."

J. JOY (Sevinç)
- En son mutlu hissetmenizi sağlayan şey neydi?
"Yılbaşı zamanları. Boş vaktim vardı ve ben lezzetli bir şeyler yemeye gitmiştim. Gerçekten çok lezzetliydi ve mutlu olmuştum."

K. KIND OR BAD (İyi Ya da Kötü)
- İyi çocuk musun yoksa kötü çocuk mu? Neden?
"Ben iyi çocuğum. Abilerime karşı iyiyim, benden daha küçüklere karşı da iyiyim. Ben herkese karşı iyiyim."

L. LAST DAY (Son Gün)
-  Eğer bugün yaşadığın son gün olsaydı ne yapardın?
"Ailemle olmak ve eski mahallemde yürümek isterdim."

M. MANAGER (Menajer)
- Bir günlüğüne Astro'nun menajeri olsan, nasıl olur?
"Sanırım eğlendirici olurdu çünkü ASTRO gerçekten çok eğlenceli~!! Hehe"

N. NEW (Yeni)
- 2018'de öğrenmek istediğiniz yeni yetenekler neler?
"Beste yapmak. Hemen müzik yapmak istiyorum. Yaptığım şarkıları söyleyerek Astro'nun hissettiklerini Aroha'lara göstereceğim. Ayrıca daha fazla gitar çalarak, yeteneklerimi geliştirmek istiyorum."

O. ORDINARY (Olağan)
- Genelde severek yaptığın şeyler nedir?
"Yurdun etrafında tembellik etmek. Yemek yemek.. Pratik yapmak.. Yurda dönüp uyumak... Belki oyun oynamak.. Sanırım hiçbiri özel şeyler değil hehe."

P. PAST (Geçmiş)
- Geçmişte iyi yaptığını ve yanlış yaptığını düşündüğün şeyler nedir?
"Küçükken ailemin birikmiş parası vardı ve ben çok azını almıştım. Hehe Her zaman 2500 won alıp atıştırmalık bir şeyler alırdım~ O zamanlar çok mutluydum ama geriye dönüp baktığımda bu yaptığım kötü bir şeydi. İyi olarak, şarkıcı olmak babamın hayaliydi ve ben onun izinden yürüdüm. Bu bugüne kadar yaptığım en iyi şeydi diyebilirim."

Q. QUESTION (Soru)
- Aroha'ya sormak istediğin soru nedir?
"Neden bu kadar tatlı, güzel ve havalısınız?"

R. RICH (Zengin)
- Büyük ikramiyeyi kazandın! Ne yaparsın?
"Ben o parayı aileme verirdim."

S. SAY (Söyle)
- Başkalarından en çok duymak istediğin sözler nelerdir?
"Yeteneklerini geliştirmişsin, çok büyümüşsün. Bu tür sözler duymak beni mutlu ediyor."

T. TAKE (Almak)
- Issız adaya düşsen yanına alacağın 3 şey ne olurdu?
"Yiyecek, karaya çıkabileceğim bir tekne ve tanıdığım herkesi yanıma alırdım."

U. UNIT (Alt Grup)
- Astro'da bir alt grup oluştursaydın, hangi üyeyi seçerdin ve grubun adı ne olurdu?
"MJ hyung. Gitar çalarken onunla bir düet yapmayı denemek istiyorum. Uyum sağlarız gibi!! Grup adımız.. Hi (Ha-İ). Sanha'nın Ha'sı ve MJ'in İ'si (MJ'in ismi
em-jey-i şeklinde heceleniyor.) Grup adımız son hecelerden oluşan bir isim. Astro'dan Hi. Bunu denemek istiyorum."

V. VIEW (Görünüm)
- Hayranlarına göstermek istediğin caziben ne?
"Hmm... Söylemesem bile, bunu herkes biliyor hehe."

W. WANT (İstek)
- 2018'de Aroha'dan isteğin nedir?
"2017'de, ilkbahar, yaz, sonbahar, kış mevsimleri boyunca gerçekten çok çalıştınız ve benimle çok iyi ilgilendiniz bu yüzden isteyebileceğim bir şey olduğunu sanmıyorum. Gelecek yılda, 10 yıl sonra da, 100 yıl sonra da, 1000000 yıl sonra da bizi bırakmayın."

X. X-FILE (Bilinmeyen)
- Üyelerin bir sırrını söyle.
"Eunwoo hyungun osuruk kokusu gerçekten kötü.."

Y. YOU (Sen)
- Kendini bir kelime ile tanımla. Neden?
"En genç. Sanırım hyunglarımla çizgiyi aştığım zamanlar olmuştur. Dikkat ediyorum ama hala küçük olduğum için istediğim her şeyi yapamıyorum."

Z. ZA~ EJEGUMAN
-Bitti. Son olarak kendi maskotunu çiz.





Kor-Eng: 하나@byul_0223
Eng-Tur: ASTRO Turkey@ASTR6Turkey

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Jinjin in son gununu biziml gecirmek istemesi 💗💗😍

    Eunwoo ve muzlu sut takintisi nedir bu son zamanlarda :D. Eunwoonin sir solememesi daha iyi olandi . Digerleride solesede .d

    Mj nin iyi cocuk kotu cocum cevabi hosume gitti . Maknae linin ing cevirisini ne kadar okumus olsamda trk cviri icin sabirsizlaniyorum . Adminler fighting 💪

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi