[SOOMPI] ASTRO Uzun Süre Ardından Gelen Geri Dönüşleri + Şirket Sıkıntılarından Sonra Nasıl Olgunlaştıkları Hakkında Konuştu



ASTRO sonunda beklenen geri dönüşünü gerçekleştirdi!

16 Ocak'ta COEX Art Hall'da ASTRO'nun hayranları AROHA ile hayal kurarken ışıkların hiç sönmediği ebediyet bahçesinde sonsuza dek parlama umudunu içeren ilk full albümleri "All Light" için bir comeback Showcase gerçekleştirdiler.

Nasıl değiştiklerini göstermek amacıyla ASTRO üyeleri, Rocky "Kurt adam olmak isteyen çocuk", JinJin "Bahçıvanların kökü", Cha Eunwoo "İlk kez küpe takan havalı biri", Moonbin "Seksilikten sorumlu olmak isteyen kişi", MJ "İlk kez renkli lens kullanan" ve Sanha "Yeni reşit olan" gibi anahtar cümlelerle kendilerini tanıttılar.



MJ, "Dinlenme sürecimiz uzundu. Sizlere sahneyi ne kadar özlediğimizi ifade eden havalı yanımızı göstereceğiz." düşüncelerini paylaşırken Sanha "İlk full albümümüz olduğundan hem heyecanlı hem gerginim. Çok sıkı çalıştık. Umarım bizi çokça desteklersiniz." dedi.
Cha Eunwoo "Tüm 10 şarkı üzerinde de çok çalıştık. Umarım hepiniz beğenir ve ilgi gösterirsiniz." derken Rocky ekledi "Hep seksi ve rüya gibi bir konsept yapmak istediğim için bunu dört gözle bekliyorum. Lütfen çokça ilgi gösterin."

Albümlerini tanıtmak için Moonbin, "10 şarkının hepsine de samimiyetimizi koyduk hatta içinde tüm üyelerimizin bestelediği bir şarkı bile var. Bu albümün yayınlanmasından önce birçok badire atlattık. Üyelerle konuşup tavsiye aldıktan sonra en önemli şeyin anı yaşamak olduğunu fark ettim. Durumumuzun iyi olmadığı zamanlar oluyor çünkü biz de insanız ama ben o zaman bile anın tadını çıkarmamız gerektiğine inanıyorum. Hayranlarımızın desteği sayesinde daha da güç kazandım." düşüncelerini paylaştı.



Geçen sene ASTRO için inişli çıkışlı geçmişti. ASTRO ilerleme kaydederken Cha Eunwoo, JTBC'nin “My ID Is Gangnam Beauty” filminde başrol oynadıktan sonra “yüz dehası sendromu” yaşadı ve üyeler Fantagio Music CEO'su Woo Young Seung'un kovulmasının ardından çıkan sorunlar sebebiyle çok acı çekti.

Jinjin, "Takımla ilgili konularda hızlandık. Koreografi üzerinde çalışmada ve şarkı kaydetmede çok daha hızlıyız. Dinlenme süresince üyeler kişisel yeteneklerini geliştirdiği için artık takımsal konulara daha ayrıntılı yaklaşıyoruz." dedi.
Moonbin ise "Biraz daha derin düşünmeye başladım ve artık olaylara diğerlerinin bakış açısıyla bakabiliyorum. Birden fazla şeyi aynı anda düşünmemem gerekiyor fakat üzerine düşünülmesi gereken çok fazla şey var. Üyelerle konuştuktan sonra olgunlaştığımı düşünüyorum ve özellikle büyük üyelerin önemini anladım. En çok JinJin'le konuştum çünkü dinlemede harikadır ve her zaman bir çözüm bulmamı sağladığını düşünüyorum. MJ en yaşlımız ama benimle dürüstçe konuştuğundan onunla konuşurken rahat hissediyorum." şeklinde ekledi.

Sanha, "Artık 20 yaşındayım, sorumluluk almaya başlamam gereken bir yaşa geldim. Bu biraz üzücü ve küçük olmaya geri dönmek istiyorum. Son albümümüzden beri büyüdüğümüzü gösteriyoruz. Bu albümle de büyüdüğümüz için ben de seksi konseptle karşınıza çıktım." dedi.

Cha Eunwoo geçmişleri hakkında "Yıl sonu konserimiz zamanında çok zor zamanlar yaşadım ve çok acı çektim ama her zaman kendime büyümek istiyorsam acı çekmem gerektiğini hatırlattım. Tüm bu olaylar gerçekleştiği için geri dönüşümüzden sonra daha harika bir şekilde büyüyebileceğimize inanıyorum. Yükselecek gücü kazandık. Şimdi hiç zor değil ve ben iyiyim." şeklinde konuştu.



ASTRO’nun ana şarkısı “All Night”, bir erkeğin, gecenin derinliklerinde bir aramayı beklerken sevgilisini arama arzusunu dürüstçe ifade eden, iyi yapılmış bir pop şarkısı. “Crazy Sexy Cool”un da yazarı olan LDN Noise, ASTRO’nun ferahlatıcı ve olgunlaşmış vokallerini sergileyen bu şarkının yapımında yer aldı.

Müzik videosu, ASTRO'nun gizemli ve rüya gibi olan cazibesini mükemmel bir şekilde ele alan yapımcı Dawittgold tarafından çekildi. Onlar için önemli olanlardan aldıkları sevgiyi; fantastik, rüya gibi bir bahçede güzelce açan bir çiçek olarak görselleştirdi. Video pek çok anlam içeriyor. Bunlardan biri ASTRO'nun sevgi ve duyguları sembolize eden çiçekleri koruyan bahçıvanlar olması.

Cha Eunwoo ayrıca "Bana verilen verilen görevlerde elimden gelenin en iyisini yapmam gerektiğini hissediyorum. ASTRO olarak döndüğümüzden, insanlara grubumuzun havalı, eğlenceli, seksi ve harika bir ekip çalışmasına sahip olduğunu göstermek istiyorum. Sıkı çalışmak için elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Ayrıca altı kişi olarak tanıtımları sürdürmek güzel çünkü eğlenceli. Şarkıları, herkes fikrini paylaştıktan sonra birçok demo şarkı arasından seçtik. Altımız da memnunuz." dedi.

Kendinden emin JinJin ekledi "Hafifçe olgunlaşan seksiliğimizi 'Rise Up' ile gösterdik ve bu albümle de rahat, rüya gibi olan seksiliğimizi göstermek istiyoruz. Bu, üyelerimizin yapımına aktif olarak katıldığı bir albüm. Şirketle koreografiden albüm konseptine kadar albümün çeşitli yönleri hakkında konuştuk ve bize ait birçok fikir albümde yerini aldı. Çok memnunuz. Bence en iyisi bu."

Moonbin "Cennetten gelen melekleri tasvir ediyor. Başta çıplak ayakla dans etmeyi düşündük. Zor olmasına rağmen koreografi çok fazla oturup kalkma içeriyor, iyi olduğunu düşünüyorum. Şahsen, suya eklenen ve bütünleşen farklı renklerin görüntüsünün gösterilmesini istedim. 'Yenileyici' konseptimizin yanına her zaman bir şeyler ekledik bu sefer bunlar 'rüya gibi' ve 'seksi' oldu." diyerek koreografiyi açıkladı. Jinjin, "Işık üzerimizde olduğunda daha fazla parladığımız bir konsept tercih ettik. Koreografinin ana noktası 'yumuşak dans'" diye ekledi.


Bu albüm ayrıca JinJin ve MJ tarafından bestelenen "Bloom"u, urban R&B tarzındaki "Moonwalk"ı, zaman geçse bile ilişkilerinin değişmemesi gerektiği mesajını veren "Treasue" adındaki pop-balad türü şarkıyı, dans-pop türünde "1 In A Million"ı, piyano sesleri içeren balad "Love Wheel"i, elektronik pop şarkısı "Starry Sky"ı ASTRO'nun eşsiz renklerini gösteren "Heart Brew Love"ı ve ASTRO'nun ikinci konserlerinde yayınladığı "Merry-Go-Round" içeriyor.

Besteledikleri ilk şarkı konusunda JinJin "ASTRO'nun geçmişte söylediği şarkılardan farklı bir balad." şeklinde düşüncelerini paylaşırken MJ ekledi "İlk kez kendi yaptığımız bir şarkının albümümüze eklenmesi çok manidar. Üyelerimizin iyi iş çıkarmasından ve bunun bizim ilk albümümüz olmasından ötürü bu bir onur."

"All Light"ın yayınlanmasıyla ASTRO aktif bir şekilde ana şarkıları "All Night"ın tanıtımlarını sürdürecek. Geri dönüşe yönelik umutlarını MJ şöyle paylaştı, "Umarım bu tanıtım süreci sayesinde ASTRO 'hayali erkek arkadaş' ve 'aramak istediğim idol' sıfatlarını kazanır." Rocky ekledi, "Hedeflerinizi yüksek tutmalısınız bu yüzden benim hedefim 1. olmak ama bu zor. 2019'dayız bu yüzden umarım ASTRO müzik listelerinde 19. olabilir. Umarım halka karşı daha şaşaalı görünürüz." JinJin ise "Eğer hedefimize ulaşırsak hayalim bir melek konsepti sergilemek" derken Moonbin ve Cha Eunwoo 2019'u ASTRO'nun yılı yapma umutlarına değindi. Son olarak JinJin "Bu yılın parlamasını sağlamak için geldik. Umarım iyi sonuçlar elde ederiz." dedi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi