[080218] JinRafçı'nın Hayatı Fancafe Güncellemesi - JinRafçı ABD'de (SF&LA)

Merhaba!! JinRafçı'yı sevin ve bulun millet!
Her gün sık sık paylaşım yapacağıma söz veriyorum ama..
Zamanım yok... ve fotoğrafını çekecek yerler de yok.. Özür dilerim!! Bu yüzden JinRafçı Amerika'da bu şekilde paylaştı Yaha~!!! >.<
Şimdi! Bugün Washington DC'de!!! Konserimiz var hehe.
Saçımı ve makyajımı yeni yaptırdım ve şimdi "JinRafçı'nın Hayatı" başlığı altında "JinRafçı San Francisco & Los Angeles'da" fotoğraflarını paylaşmayı bitirdim~~ hehe. Hadi ASTRO'nun Amerika turunun ilk kısmına başlayalım!! hehe Bbabbabam!! Hehe.
Bu fotoğrafı 12 saatlik uçuşumuz esnasında çektim. Birkaç saat geçtikten sonra ramen yiyip selfie çekinmeye başladım çünkü çok sıkılmıştım. ㅋㅋㅋ
San Francisco'ya vardığımız gibi valizleri otele bırakıp In N Out Burger'e geldik, hehe.
İlk defa San Francisco'ya geldiğimiz için beklerken herkes bir sürü fotoğraf çekti.
Hamburgerlerimizi yiyip güzel bir zaman geçirik~ ^^ Hehe.
Aradaki zaman farkına alışabilmek için yemekten hemen sonra otele gidip dinlendik~~ Hehe, çok uykum vardı.. @.@










Burası 39. iskele~ Bu yerin bu kadar popüler olmasının sebebi sevimli deniz aslanlarının olması, hehe. Çok sevimliler bağırıp bölge savaşına giriyolar sonra denizin içine girip yeniden bağırıyolar sonra yine çok sevimli görünüyorlar ayrıca güneşte vücutlarını kurutmaları da çok sevimli!! ㅠㅠ (Salya sümük ağlar.)
Sonra gidip insanların graffiti yapışını izledim sonra yemek yedim~ ve alışveriş yaptım!!



Alışveriş yapmaya gittiğimiz yerdeki binalar çok güzeldi, bu yüzden bir sürü fotoğraf çekildik. ㅋㅋ Bu fotoğrafı MJ hyung çekti. ㅋㅋㅋㅋ




FitJin'in yeni Jordan ile alışverişi!!! Evet!! Hehe. Çok beğendiğim için hemen aldım. ㅠㅠ hehehe. Harika bir akşam yemeği yedim! Yoohoo hehe.
Tavuk acı sosluydu bu yüzden çocuklar yemedi, hehe. Bence çok lezzetliydi. >< Hehe.










Sonra bir saatlik uçuşla Los Angeles'a gittik!! Yoohooo hehe.
Oraya vardığımız gibi Rocky, Eunwoo ve ben Santa Monica Sahili'ne gittik!!!
Kesinlikle gidilmesi gereken bir sahil olduğu duydum~ Gerçekten harikaydı~ Günbatımı çok güzeldi ve gerçekten tek bir iskelede restoran, oyun merkezi ve eğlence parkı mı var?? Bence aileler ve çiftler için harika bir yer, hehe.
Üyelerle gittiğim için birlikte çok güzel anılarımız oldu!
Bu fotoğrafı da menajerimiz çekti. Tam bir profesyonel. ㅋㅋㅋㅋ


Son olarak "Kent Işıkları"nı görmeye gittim ve bence fotoğraf çekmek ya da bir müzik videosu çekmek için harika bir yer, hehe. Açıyı değiştirerek birçok farklı fotoğraf çekebilirsiniz yani fotoğraf çekmeyi seviyorsanız kesinlikle buraya gelmelisiniz, hehe.
Herneyse!! Sonuç olarak 2 farklı şehir gezip güzel anılara sahip oldum. Siz nereye gitmek istersiniz~? Hehe.
Seyahat ederken çok eğlendim ve benim için çok anlamlıydı, hehe. Bence boş zamanımızda eğlenmemiz ve performanslarımızla ilgili bir sürü güzel anımız olacak, hehe.
Sırada!! Washington DC ve New York anıları var!! Lütfen dört gözle bekleyin!! Sizi seviyorum AROHA. 💕🐶 Teşekkürler. ><

Kor-Eng: jinjin.jpeg
Eng-Tur: ASTRO Turkey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi