[haru*hana] ASTRO'nun En'leri



MJ
En sevdiği yemek: Deniz ürünleri!!! Sushi, ıstakoz, kar yengeci ve sashimi.
En çok dinlediği şarkı: Bobby Kim- MaMa, Kim Dongryul - An Old Song
En değer verdiği insan: AROHA, ASTRO ve ailem.
En çok kullandığı eşya: Yakışıklı yüzüm.
En çok kullandığı kozmetik ürünü: Cilt bakım kremleri!
Duymaktan hoşlandığı cümleler: Doğduğun için teşekkür ederim.
En sevdiği yer: Han nehri.

JinJin
En sevdiği yemek: Et. Onu seviyorum.
En çok dinlediği şarkı: Block B'nin TOY şarkısı. Son derece anlamlı bir şarkı ve gerçekten sevdiğim bir tonu var bu yüzden bu şarkıyı dinlediğimde rahat hissediyorum.
En değer verdiği insan: MJ hyung! O her zaman mutluluk virüsü yayıyor bu yüzden modum yükseliyor.
En çok kullandığı eşya: Eskiden kullandığım bilgisayardı ama artık değil. Son zamanlarda telefon oyunlarıyla stresimi azaltıyorum.
En çok kullandığı kozmetik: Nemlendirici kullandığımda cildim kış boyunca çatlamaz.
Duymaktan hoşlandığı cümleler: ASTRO'nun lideri olduğun için çok teşekkürler.
En Sevdiği Yer: İlsan yakınlarındaki Hansu ortaokulu. Oraya gidip ortaokuldan en yakın arkadaşlarımla görüştüğümde çok harika hissediyorum ve duygulanıyorum.

Eunwoo
En sevdiği yemek: Pirinç çorbası (kaburga çorbası, öküz kemiği çorbası vb...), et, kar yengeci, ıstakoz.
En çok dinlediği şarkı: Sung Ki Kyung sunbaenimin şarkıları (On the Street, Every Moment of You, It Would Be Good), Yoon Jung Shin sunbaenin şarkıları (Exhausted, Like It)
En değer verdiği insan: Bütün üyeler. ♡ Menajerimiz. ♡
En çok kullandığı eşya: Caffé Latte, cep telefonu, güzel kıyafetler ve ayakkabılar.
En çok kullandığı kozmetik ürünü: Nemlendirici!! Bazen güneş kremi!! Bazen ise yalnızca cilt kremi sürüp uyurum!!!
Duymaktan hoşlandığı cümleler: Havalı çocuk Cha Eunwoo. Aslında bütün iltifatlar bana güç veriyor.
En sevdiği yer: Ortaokul ve ilkokulumdaki sahalar, anasınıfına giderken yaşadığımız mahalle.

Moonbin
En sevdiği yemek: Domuz karnı benim favori yemeğim.
En çok dinlediğin şarkı: Eurachacha, Michael Jackson şarkıları
En değer verdiği insan: Üyeler. ASTRO sayesinde güç kazanıyorum.
Güç verici eşya: İyileştirici bir yolculuk haberi.
En çok kullandığı kozmetik: Losyon uygulamak
Duymayı sevdiği cümleler: Bunda iyisin, yapabilirsin.
En sevdiği yer: Vadiler.

Rocky
En sevdiği yemek: Kimchi.
En çok dinlediği şarkı: A Goose's Dream
En değer verdiği insan: Ebeveynlerim.
En çok kullandığı eşya: Usher'ın videoları, Justin Timberlake ve Chris Brown.
En çok kullandığı kozmetik ürünü: Maden tuzu solüsyonlu yüz maskesi.
Duymaktan hoşlandığı cümleler: İyi gidiyorsun, her ne yapıyorsan tadını çıkar.
En sevdiği yer: Jinju'daki Jinyang Gölü ve Han Nehri.

Sanha
En sevdiği yemek: Jinsengli tavuk çorbası.Enerjim azaldığında hemen onu içerim.
En çok dinlediği şarkı: Yoo Seung Woo'nun Only You şarkısı. Onu dinlediğim zaman daha mutlu ve rahat hissediyorum.
En değer verdiği kişi: AROHA❤ Ben onların ayçiçeğiyim ve onlar da benim ışığım. Her zaman minnettar hissediyorum.
En çok kullandığı eşya: Bilgisayar! Notebook! Oyun oynadığımda stresim azalıyor.
En çok kullandığı kozmetik ürünü: Yüz maskesi! Haftada 3-4 defa kullanırsam cildim rahatlamış gibi hissediyorum.
Duymaktan hoşlandığı cümleler: Bebek gibisin. Sevimlisin. Tatlısın. İyi görünüyorsun.
En sevdiği yer: Eğlence parkı!! Eğer eğlenmeye gideceksek, gücüm olmasa bile canlanıp giderim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi