[Visual Rehberi ①] ASTRO, Eunwoo’yu Tanıyorsanız, Sıradaki de Moonbin


S. “Always You” için hazırlanırken değiştirdiğin gümüş rengi saç sana çok yakışıyor.

M: Bu rengi ilk öneren bendim. Saç rengini değiştirecek üyeler hakkında konuşuyorduk, ben ve JinJin hyung değiştirmeyi tercih ettik. Hangi rengi istediğimi sordular, ben de beyazı denemek istediğimi söyledim. Çünkü sıkça okuduğum manhwalarda (Kore çizgi romanı) ve webtoonlarda, gümüş renginde saçlarıyla beliren karakterler havalı duruyordu (güler). Beklentilerimin ötesinde bir şey oldu ve çok şükür düşündüğümden de daha çok yakıştı bana/


S. Ağır bir sırt çantası taşıyarak geldin, ne tür eşyalar var içinde?

M: Çokça ıvır zıvır var. Senaryo gibi şeyler. Onlarla işim bittiğinde temizlemeliyim ama düzenlemede iyi değilimdir. Not defterleri de. Ne olur ne olmaz diye yanımda hep not defterleri ve kalemler gibi şeyler bulundururum. Kolonya/parfüm de. Yanıma çalar saat aldığım zamanlar da oldu. Çok zor uyandığımdan denemek ve uyanmak için. Not defterlerim de Japonca çalışırken bir şeyler yazmak ve çeşitli şeyleri çizmem için kalındır. Bir şeyler yazarım ve bazen de yazdıklarımı çeviririm. Sanırım birazcık düzenlemeliyim. Odam da temiz değil. Ve çantam da aynı şekil.


S. Bu, Visual Rehberi’nden resmi bir soru. Ne zaman yakışıklı olduğunu anladın?

M: Açıkçası, hiç kendimi diğerlerinden daha yakışıklı olarak düşünmemiştim. Daha olgun olan ben, daha genç olduğum fotoğraflara baktığımda yakışıklı olduğumu ve kendi gözümden de baktığımda, daha iyi gözüktüğümü az çok anladım (güler). Ama gençken! Şimdi aynaya bakıp neden böyle olduğumu sorguluyorum (güler). Kendi kendime o zamanlar nasıl oldukça iyi görünüyordum diye düşünüyorum.


S. Daha gençken olduğundan ziyade şimdi değil mi???

M: Şimdi, şişkinliğimin indiği günler var. Yüzümdeki şişkinlik komple indiğinde iyi gözüküyorum. Bunun ne vakit olduğunu bilmiyorum! Bir şeyler yesem de şiştiğim zamanlar var, hiçbir şey yemesem de şiştiğim zamanlar var… Yılda sadece 4-5 kez yakışıklı olduğum an var. Bu da şişkinliğin tamamen gittiği zamanlar.


S. Hayır… Bence sen her zaman yakışıklısın. (Ç.N.: Allah yürü demiş, bu kul depar atmış. Afrm)

M: Eunwoo da benim grubumda (güler). Eunwoo, bir oğlanın bakış açısından bile yakışıklı, her halini görüyorum ve yine de yakışıklı. Yıkanmadığında dahi yakışıklı olduğunu söylüyorum (güler).


S. Yakışıklı olduğundan dolayı çocukluğunda popülermişsindir diye düşünüyorum.

M: Arkadaşlarıma karşı yaramaz bir çocuk gibi gelirdim ama hazır değildim. Eğer biri bir konuşma başlatsa, cidden cevap veremezdim. Tanımadığım insanlar bana Moonbin miyim diye soru sorduklarında, onlara sadece bir bakış atardım ve korktuğumdan doğru düzgün cevaplayamazdım bile. Arkadaşım olup olmaması fark etmezdi ama tanımadığım abilerin ve ablaların bana denk geldiği zamanlar vardı. (Sana yaklaştılar çünkü sen küçük TVXQ idin?) Şimdi bunu düşününce de, onları merhaba diyerek selamlamalıydım lakin o anki durum bana çok korkutucu gelirdi o sıralar. Hoştu ama korkardım.


S. ISAC’den hayran hesaplarına bakıyordum ve görünüşe bakılırsa yüzün ne zaman ekranda belirse, tezahüratlara boğulmuşsun!

M: İçeri girdiğimizde, kameraman şans eseri bizi çekti. Fark etmemiştik bile. (Bence senin yüzünü gördükleri zaman hepsi tezahürat etti.) Ey, öyle oldu çünkü Eunwoo orada değildi (güler). İlginç bir deneyimdi. JinJin hyung birden, “Sen de Eunwoo’nun adımlarından ilerliyorsun.” dedi, bu yüzden de ona durumun öyle olmadığını söyledim. Ama yine de, Eunwoo gibi olmanın nasıl bir şey olduğunu az da olsa hissedebildim (güler).


S. Fotoğraflar, fotoğraftır ama, sanırım sen fancamler ile güçlüsün.

M: Dream Concert’da “Balloons” performansını sergilediğimizde, iyi tezahürat aldım. O his farklıydı. Performans sergilerken dahi, fark etmediğim bir gurur duygusu vardı. Şarkıcı olduğumdan, en önemli şey sahnede en havalı gözükmem gerektiğidir. İşte bu yüzden mimiklerime ve canlı yayın için olan şeylere dikkat ederim. Çünkü sahnemizi izleyeceksiniz, şarkılarımızı dinleyeceksiniz ve hepsi bu. (“Be Mine” cover performansınız da iyiydi.) O performansı, Eunwoo olmadan sergiledik, bu yüzden de onun boşluğunu doldurmamız gerekiyordu ve INFINITE sunbae-nim, bıçak gibi keskin koreografilerde iyidir, bu yüzden sırtımızdaki yük büyüktü. Performans için hazırlanırken nasıl dikkat ettiğimizi anımsıyorum.


S. “Arkada duran ASTRO’daki çocuk”tan başka, sahip olmak istediğin başka etiketler var mı?

M: Sahne dâhisi! Diğer yerleri bilmem ama, sahnede oldum süre boyunca havalı olmak isterim. Tabii ki çok da çalışmam gerekiyor. Performans sergilemekte, şarkı söylemekte, dans etmekte ve yaşam amacım olan her şeyde iyi olan bir sahne dâhisi olmak. Umarım ki, rahmetli Michael Jackson gibi bir ikon olabilirim. Eğer hem şarkıcı hem de dansçı iseniz, o halde kesinlikle insanlarla iletişime geçip örnek almalısınız. Birileri için böyle bir insan olmak istiyorum ben.


S. Bakım yapmak için özellikle yaptığın bir şey var mı?

M: Masajlara giderdim ama uzun zamandır gitmedim. En son gittiğimden bu yana bayağı bir zaman geçti ve sanırım şimdi gerçekten de gitmem gerekiyor (güler). Gitmediğim vakit ile gittiğim vakit arasında fark var. Pratik yapmaya benzer. Pratik yaptığınla, pratik yapmadığın şey arasındaki fark kocamandır. Yüzümün de pratik yapmaya ihtiyacı var. Mesleğimiz, kendimizi sergilediğimiz türden bir meslek, bu yüzden de dış görünüşünüze dikkat etmeme gibi bir şansınız yok. Gerekiyor (güler). Bu tür şeyleri zahmetli bulurum ben. Yüz maskeleri yapmak gibi şeyler. Gerçekten de yapmam gerektiğini düşündüğüm zamanlar var ama kaldı ki, sadece losyon sürüyorum.


S. ASTRO üyeleri arasında, bakıma en çok ilgi duyan kimdir?

M: Bence Sanha ve Rocky sıkça yapıyor. Kısa süre önce banyomuzda sirke vardı. Temizlikçi kadının onu oraya temizlik maksadı için bıraktığını düşünmüştüm ama sonra Sanha birine ondan bahsetti. Eunwoo yüz maskesi uygularken, yüzüne elma sirkesi sıkıp yıkarsa iyi geldiğini söyledi. Annem de bana, daha gençken yüzümü pirinç suyu gibi şeylerle yıkamamı söylerdi bu yüzden ben de yapardım ve Sanha da buna benzer bir şey duymuş. Bence o cildine çok dikkat ediyor. Rocky de aynı şekilde. MJ hyung’un bebeksi yüzü var ve bu da yetmezmiş gibi bir de iyi bir cildi var…

Kor-Eng: 99pmh
Eng-Tur: ASTRO Turkey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi