[Visual Rehberi ③] 'ASTRO'nun Arkada Duran Çocuğu', Moonbin'in Her Şeyi


Soru: Günlük hayatın nasıl geçiyor?

MB: Eğer arkadaşlarımla buluşmuyorsam evde tembellik yapıyorum. Bunu sık sık yapıyorum. Sabahçı bir insan değilim, programım olmadığı zamanlarda öğlen 2'ye kadar uyurum, uyanırım, "Sabah oldu" der yemeğimi yerim (güler). Ya yemek yaparım ya da dışarıdan sipariş ederim, doyduğumda uzanırım ve bir şeyler yapayım dediğimde saat çoktan 7 olur. Çok oyun oynamam fakat bazen çok az oynarım, sıkıcı olduğunu düşünüp spora giderim. (Tabii ki de spor olmalı.) Genellikle akşam spor yapıyorum. 9'dan 10'a kadar sporumu yaparım, eğer aerobik yapmam gerekirse Han Nehri kıyısına giderim ve gece 2'ye dek sürer.


S. Yemek yapmakta da iyi misin?

MB: Soya soslu ve yumurtalı pirinci çok seviyorum yani içine bir sürü şey ekliyorum. Bazen domuz göbeği ekliyorum. Diyette olduğumda tavuk göğüsü yiyorum ama onu tek başına yiyince normal bir insan gibi yaşamıyormuşum hissine kapılıyorum böylece biraz yağ koyup öyle yiyorum (güler). Yemekleri severim ama ramen bir başka. Rameni çok seviyorum. (Hangi çeşidini?) Jin Ramen'in hafif lezzetini. Tat ve koku benim için önemlidir, Jin Ramen'in soslarında yumuşaklık var. (Ramen reklamı çekmelisin.) Güzel olurdu.


S. Et de seviyor olmalısın.

MB: Her çeşidini seviyorum. Bir ara bağırsağı çok seviyordum. Ilsan'da teyzemin mekanının yakınında bir bağırsak restoranı var, ilk kez orada yemiştim ve çok lezzetliydi. Ayrıca yurdumuza yakın meşhur bir bağırsak restoranı da var, oradan sipariş etmiştim ve gayet lezzetliydi böylece gece yarıları bağırsak sipariş ediyordum. Çenem çok ağrıyor ama cidden çok lezzetli. Bağımlı olursam sırf ona olurum. Ortaokuldayken domuz derisine bağımlıydım bu yüzden annem okul için bana biraz yapardı ve ayrılmadan önce onu yerdim. Dana döş ve soya fasulyesi ezmesi güvecine de bayılıyorum. Şarkılarla aynı şey.


S. Peki son zamanlarda neye bağımlısın?

MB: Yoo Seung Eun sunbaenimin Jealousy şarkısına. Çok beğendiğim için birkaç gündür dinliyordum fakat dünden beri Years&Years ft. SHINee Key sunbaenimin If You're Over Me şarkılarını dinliyorum. Manhwa ve webtoon gibi şeyleri seviyorum böylece her ay onlarcasını ard arda bekleyemediğimden izliyorum.


S. Kedinin kedi beslediği hakkında bir söylenti var.

MB: Bir tane besledim. 3 ay boyunca yurtta besledim ama şimdi ailemin evinde yaşıyor. Çok minicik bir bebek ama pek evde değilim bu yüzden... küçük olduğu için endişelendim. Uyuma alışkanlığım korkunç ve yanımda uyuyordu bu yüzden ezmeyeyim diye tavşan uykusuna yatıyordum. Uyanıp yerinde mi diye bakıyordum. Cinsi siyam. Şimdi beni tanıdığını sanmıyorum. İsmi Roa. Moon Roa. Biraz büyüdüğünde ve etrafındaki stresten kurtulduğunda her şey daha iyi olacak ve yanıma tekrar alacağım.


S. ASTRO’da en güçlü içme kapasitesinin sende olduğunu duydum.

MB:
Üyelere kıyasla iyi içiyorum. Hyunglar içemiyor. Eunwoo ve ben iyi içicileriz. Benim için yaklaşık 2 şişe soju. İçtiğimde çok fazla gülerim. Hiçbir sebep olmadan gülerim ve tatlı davranırım. (Genelde aegyo’lu değil misin?) İçtiğimde ortaya çıkıyor. Çok sık olmasa da JinJin hyung ve Eunwoo ile içerim. Eunwoo benimle aynı yaşta olan tek kişi ve bu yüzden ne zaman bir endişem olsa ona bira içip içmek istemediğini sorarım ve konuşuruz. JinJin hyung, ona endişelerinizi anlattığınızda dinlemekte çok iyidir bu yüzden birlikte içiyoruz.


S. Moonbin tatlı mı? Sexy mi?

MB: Çok emin değilim... (Önceki ferahlatıcı cevaplarına göre biraz kafa yordu) Eğer sahnede tatlı gözüküyorsam tatlı olmalıyım, değil mi? Normal halimin çok seksi bir tarafı olduğunu düşünmüyorum. Seksiden çok tatlıya yakın değil miyim? Aslında tatlı değilim... Çok fazla şaka yaparım. Hyungların tepkisini görmek için onları bilerek dürterim ve onlar iyi oldukları için eşlik ederler. Fanlardan beklenen cevap... Seksi değil mi? Birinci ve ikinci albümde tatlıydık ve üçüncü albümümüzden itibaren erkeksi tarafımızı göstermeye başladık, ‘Crazy Sexy Cool’u birçok kişi sevdi. Direkt seksi olmaktansa hafiften seksi olmak?


S. Son zamanlarda  Moonbin’in ilgisini en çok ne çeker?

MB: Yeni albüm için hazırlıklar! Eunwoo dramasıyla tanınmaya başladı ve bir kez özel albümümüzle bir yayında promosyon yaptık ama tepkiler iyiydi bu yüzden yeni albümün nasıl çıkacağına bağlı olarak imajımız biraz değişecek.


S. Hangi şarkı stiliyle kendini denemek isterdin?

MB: Her zaman denemek istediğim şey SHINee tarzı şarkılardı. ‘Replay’le yavaşça olgunlaşıp seksiliğe bile ulaştılar. ‘1 of 1’ gibi bir şarkı da iyi. (Moonbin’in ‘MOVE’a da uyacağını hissediyorum.) Ah, öyle bir şey de denemek istiyorum. ‘Adult Ceremony’nin erkek versiyonu gibi. Şehvetli bir şeyler denemek istiyorum.


S.Moonbin’in 21. yaşı nasıl?

MB:
21’e bastıktan sonra düşündüğüm şey zamanın ne kadar hızlı geçtiğiydi. Çok fazla yaşamadım ama bana en çok çarpan şey buydu. Geçmeyecekmiş gibi gelen zamanlar geçiyor ve ayrıca biraz daha fazla eğlenmek istediğinde çok hızlıca bitiyor. Birçok şey öğrendiğim bir 21. yaş oldu.


S. Yılın 2. yarısı için hedeflerin neler?

MB:
Albüme iyice hazırlanıp kendimi tamamen sahnede göstermek istiyorum, umarım bir grup reklamı çekebiliriz (gülüyor). Ramen? Eğer yazın rahatlatıcı bir içeceğin reklamını çekebilsek güzel olurdu ama sonbahar olduğundan kavrulmuş kestane reklamı?


S.AROHA’ya gerçekten söylemek istediğin bir şey var mı?

MB:
Geri dönüşümüzü yaptığımızda çoğunuzun dönüp dönmeyeceğini merak etmiştim ama birçoğunuz döndü. M! Countdown sahnesine gelenlerin sayısının (şu ana kadar) en iyisi olduğunu duydum. Beklediğiniz için teşekkürler. Bu promosyon için fazla imza günü yoktu ama yeni albüm için iyice hazırlanıp imza günleri düzenleyeceğiz. Umarım konser de veririz.

Kor-Eng: 99pmh
Eng-Tur: ASTRO Turkey

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi