[Visual Rehberi ②] ASTRO'dan Moonbin, "Cha Eunwoo,Tersin Tersi… Cesaretliliğini Öğrenmek İstiyorum"



S. ASTRO’nun temsili egzersiz oğlanı sensin, son zamanlarda ne tür egzersizler yapıyorsun?

M: Daha çok vücut ağırlığı egzersizleri yapıyorum. Eğer aerobik gerekiyorsa, Han Nehri’ne giderim. Yurdumuza da yakın. Bu yüzden oraya gitmek için koşmam yeterli olur. Kilo vermek için yapmıyorum, dayanıklılığımı belirli bir düzeyde korumak için yaptığım bir egzersiz. Sahnede 3 dakika sürdürmek oldukça zor.


S. Sevdğin AROHA’lara tavsiye etmek istediğin bir egzersiz var mı?

M: Şınav! (Afedersin?) Kaslarınızı şişirmez. Çokça yapsanız bile, ister istemez çok fazla kas yapamadığınızı duymuştum. Tüm vücudunuz için olan bir egzersiz, bu yüzden de güzel bir vücut çerçevesi oluşturabilirsiniz. (Ama yine de, yapması aşırı zor olmayacak mıdır?) Dizlerinizle yere dokunarak yapabilirsiniz. Çok fazla yapmasanız bile sorun olmayacaktır.


S. Her egzersizde iyi misin?

M: Hayır. “Confession”un müzik videosunu çekmek için Fukuoka’ya gitmiştik ve orada bir tenis kortu vardı. Birkaç tur oynadık ama ondan elektrik alamadım. Zemine dokunan şeylerde iyi olduğumu düşünmüyorum. Ayak voleybolunu da pek iyi oynayamam. Eunwoo ve MJ hyung, top oyunlarında iyidir. Kontrol hissi yok bende. Sevdiğimden çok futbol oynamışımdır ama topu çok iyi süremem bu yüzden de pas verir ve şut çekerdim. (Beyzbolda atıcılık yapmada oldukça iyi değil miydin?) Ekran beyzbolu oynarken iki sayı yaptım, bu yüzden atmaktan ziyade, vurmakta daha iyiyim (güler).


S. ISAC’in takdim etmesini umduğun herhangi bir müsabaka var mı?

M: Uzun mesafe koşusunda iyiyim. Tatil sırasında yayınlanacağından, geleneksel oyunlar da olsaydı hoş olmaz mıydı? Ok atma veya shuttlecock kicking? (Ç.N: Badminton topuyla oynanan bir oyun. Daha iyi anlamak için bu videoyu izleyebilirsiniz.


S. ASTRO, ISAC’de güçlü konumda. 

M: Rocky, inanılmaz bir şekilde shuttlecock kicking'de iyi! Ben de güreşi seviyorum. 


S. MJ’e egzersiz yaptırmayı amaçlıyordun, son zamanlarda üyeler arasında egzersiz yapmaya düşkün olan kim?

M: Sanha, son zamanlarda egzersiz yapıyor. Birden bire dank etti ona (güler). Uzun olduğu için yana doğru genişlemesi gerekiyor, bu yüzden de sanırım bunun üzerinde çalışıyor. Sanha, bana omuzlarını genişletmek için ne yapması gerektiğini soruyor. Atlet giymezdi ama son zamanlarda giyiyor. Kendine daha fazla güvendiğinden (güler). Bana, “Hyung, kas yapmışım gibi durmuyor mu?” diye soruyor. Bu bana, egzersiz yaparken hyunglara muhtemelen böyle görünüyordum diye düşündürdü. Ellerimle onu yoklamamı istiyor (güler). Egzersiz yaptıkça Sanha daha da havalı gözükecektir. Egzersiz yapmak, MJ hyung için zapt edilemez bir şey şimdilik (güler).


S. ASTRO üyelerinden öğrenmek istediğin bir şeyler var mı?

M: Eunwoo'nun cesaretliliğini öğrenmek istiyorum. Atılgan olmakta iyi. Varyete programlarına katıldığımızda Eunwoo'nun öne çıkmak için attığı ilk adım çok önemli. Dürüst olmak gerekirse, karakteri pek öyle değil. Onu soğuk ve şık gösteren bir imajı var ama aslında tam tersi. Eunwoo'yu tanıyorum. Asla uzak durmaz ve bu gerçekten havalı. Bu cesaretine sahip olmak istiyorum. Utandığımda açıkça anlayabilirsiniz. Eğer yapacaksam, doğru düzgün yapmam daha iyi olmaz mı? Sonuçta, yapmak zorunda olduğum bir şey. Sanha sinsi. Tatlı olduğunu biliyor ve bunu üzerimizde iyi kullanıyor. Ama benim gözümde bile sahnede çok havalı. Bu öğrenmeye değer bir şey. Rocky'nin vücudu iyi ve dans gibi şeylere gelince yetenekleri konusunda ona imreniyorum. JinJin abi gerçekten kibar ve bu kadar kibar olması bir sorun (güler). Ona benzemek istiyorum. MJ abiye gelince, enerjisi ve şarkı söyleme yeteneği. Şarkı söylemede gerçekten iyi ama bence kendini gizliyor. Henüz tüm yeteneklerini sergilemedi.


S. Lafı geçmişken, ne tür varyete şovlarına katılmak istersin? 'Laws of the Jungle'a katılmak isteyebileceğinden söz etmemiş miydin?

M: Ülkeleri gezip yemeklerini denemek eğlenceli olurdu. 'Battle Trip' ve 'One Night Food Trip' gibi. Hoşuma giden yemekleri tadarım, tanıtırım ve bence yeni tecrübeler edinmek benim için iyi olur. 'Laws of the Jungle'a gitmeyi gerçekten istiyorum. Çok eğlenceli olacakmış gibi geliyor. Sık sık hayatta kalma videoları gibi şeyler izlerim ve ayrıca ' ~'de hayatta kalma' gibi manhwa serileri okurum. Eğlenme düşüncesi tehlikeden önce geliyor. Tenim ince ve hassas ama bence ormanda yeni deneyimler kazanmak eğlenceli olacaktır.. Avlanıp bir şeyleri kendi çıplak ellerimle yapmak zorunda kalacağım bu yüzden eğlenceli olacak.


S.Öyleyse balık tutmada ve yüzmede iyi misin?

M: Denizde hiç denemedim ama küçükken derede balık tutmuştum. Bir ağ kullandım ve tuzak kurdum. (Yem olarak kullanılan küçük balıklardan mı bahsediyorsun?) Gerçek bir balık yakaladım! Gobiobotia? Yüzmeye gelince Orta okulda kelebek stili yüzmeye kadar öğrendim. Her sabah yüzerdim bu sayede yaşlı amcalarla da yüzdüm. Onların hızını yakalamaya çalışırdım doğal olarak bu sayede oldukça geliştirdim.

Kor-Eng: 99pmh
Eng-Tur: ASTRO Turkey

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Grup Hakkında Bilgi

ASTRO'nun Bu Güne Kadar Yayınladığı Şarkılar Listesi